Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

«Δεν είμαι κοινωνική»



Μία αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε σε αμερικανικό περιοδικό η Angelina Jolie, η οποία εξομολογήθηκε ότι δεν έχει φίλους και ότι ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο ανταλλάσσει μια κουβέντα είναι ο Brad Pitt.


«Δεν έχω πολλές φίλες από τη δουλειά, όπως παρατηρείς. Μένω σπίτι μου συνέχεια… δεν είμαι πολύ κοινωνική» δηλώνει η Angelina στο αμερικανικό «Marie Claire» Ιανουαρίου και προσθέτει πως το μόνο άτομο με το οποίο συζητάει είναι ο σύντροφός της: «Δεν έχω πολλούς φίλους για να μιλήσω. Στην πραγματικότητα ο Brad είναι ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο πραγματικά συζητώ».
Πηγη

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: