Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Η Έλενα Παπαρίζου μιλάει πρώτη φορά για το χωρισμό


Στο Nitro που κυκλοφορεί

Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε για πρώτη (και τελευταία, όπως τόνισε) φορά για τον χωρισμό της με τον Τόνυ Μαυρίδη στο Νitro Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί. "Φτάσαμε στο σημείο που έπρεπε να τελειώσει, at the end of the road. Ούτε πρόκειται να σου απαντήσω στο ποιος τράβηξε τη σκανδάλη. Τι διαφορά έχει αν το έληξα εγώ ή ο Τόνι; Στην τελική, οι μόνοι που ξέρουν τι συνέβη είναι εγώ κι εκείνος. Κανένας άλλος. Και δε με ενδιαφέρει τι γράφεται και τι ακούγεται. Εγώ για τον Τόνι δεν πρόκειται ποτέ να πω κακό λόγο. Κανείς δε θα ακούσει κακή κουβέντα για εκείνον από εμένα. Ήταν ο άνθρωπός μου και θα τον στηρίξω. Είχαμε δώδεκα χρόνια δικά μας, τον αγαπούσα πάρα πολύ όλο αυτό το διάστημα και θα τον αγαπάω για όλα όσα ήταν όσο ήμασταν μαζί", είπε χαρακτηριστικά. "Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Οι άνθρωποι αλλάζουν κάθε μέρα. Κάτι που ξέρω καλά, γιατί κι εγώ έχω αλλάξει από τότε που πέθανε ο πατέρας μου. Έχω αναθεωρήσει τη ζωή μου, έχω βάλει άλλες προτεραιότητες", πρόσθεσε ενώ παραδέχτηκε ότι ήθελε να αποκτήσει παιδιά με τον σύντροφό της. " Ήμασταν σε μια φάση “αν μας κάτσει, μας έκατσε”. Τώρα δε θέλω"



Πηγή:stylista.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: