Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Καλή μου κυρία, σε σας μιλάω...


Καλή μου κυρία, σε σας μιλάω...

Από χθες διάγω βίο απολογίας. Γιατί είπα αυτό για την δεινά στις ειδήσεις του Star, γιατί είπα το άλλο για την τάδε; Γιατί, πολύ απλά, με ρώτησαν και είπα την άποψη μου!
Θα μπορούσα να κάνω δημοσιές σχέσεις και να στρογγυλεύω τα πράγματα, έχοντας να κερδίσω κάποτε στο μέλλον μια θεσούλα, κακοπληρωμένη και τρεχαλαντζίδικη ως λακές των συμφερόντων των μεγαλοστελεχών.

Δεν με ενδιαφέρει όμως! Προτιμώ να λέω ότι πιστεύω, με τα όποια επιχειρήματα έχω. Κι αν τα δημόσια πρόσωπα που εκτίθενται στην ζωή όλων μας, πληγώνονται τόσο από τη δική μου κριτική, τότε, λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν είχα καταλάβει πόσο σημαντική είμαι και δε μου το είχα! Αυτό είναι θέμα! Το άλλο αφορά στο σχόλιο μια κυρίας που μου έγραψε εδώ στο απελευθερωτικό και απολυτρωτικό για μένα, Queen.gr, για να μου πει πως αφού «σετάρει με το νταλκαδακι μας το λαμπερό χαμόγελο της Μενεγακη και οι σακουλές με τα ψώνια της», γιατί ασχολούμαι συνεχεία μαζί της.

Πολύ σωστά!... θα ήταν αν το έκανε. Γράφοντας επί τρεις μήνες, κάθε μέρα, εκτός Σαββάτου και Κυριακής τρία θεματάκια την μέρα για την έκφραση και τα έργα των διασημοτήτων -τέλος πάντων- αυτού του τόπου, μόλις δυο φορές αναφέρθηκα στην κ. Μενεγάκη. Και αυτό αφενός γιατί μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής ως τηλεοπτική παρουσία και αφετέρου διότι κάνει καλά τη δουλειά της και προσεκτικά για να την κατονομάζω.

Τώρα το να μη σχολιάσω τις πόζες στις λαϊκές, στα εμπορικά, στα γκουρού, στα μπαχαρικά, ε, κυρία μου, λυπάμαι αλλά θα το κάνω! Η κ. Μενεγάκη είμαι σίγουρη πως δεν ευθύνεται αν ένας παπαράτσι είναι συνεχώς πίσω της και την φωτογραφίζει. Τι να κάνει; Να τον πιάνει με τις πέτρες; Όμως ως αποδέκτης του φωτογραφικού προϊόντος «Μενεγάκη για ψώνια», έχω το δικαίωμα να βαριέμαι και την εικόνα, να θεωρώ ότι δεν της κάνει καλό και ως Ελληνίδα που τα βολεύει δύσκολα και να παραπονιέμαι και να στενοχωριέμαι και να νευριάζω και να ζηλεύω αν θέλετε.

Σας απαντώ όχι ως απολογία, διότι δεν έχω λόγο να κάνω κάτι τέτοιο, αλλά επειδή ήταν πολύ ευγενικό και καλογραμμένο το σημείωμα σας και επίσης γιατί θεωρώ ότι με αδικείται! Δυο αναφορές σε μια μεγάλη και αγαπημένη σταρ σε καθημερινή στήλη είναι έως και ομερτά, επιβολή σιωπής, δηλαδή, που δεν νομίζω να ταιριάζει στο βεληνεκές της κ. Μενεγάκη. Αυτά και καλές γιορτές για την κ. Μενεγάκη, που θα έχει σίγουρα, εσάς, που σας το εύχομαι και εμένα που φτωχές τις βλέπω.
Πηγη

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: