Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Το κορίτσι του Ρονάλντο


Γυμνή απέμεινε, ξανά, η Irina Shayk, αυτή τη φορά για λογαριασμό εταιρίας καλλυντικών.

Στην πρώτη φωτογραφία της σειράς, φορούσε εσώρουχα σε διαφορετικά χρώματα. Γρήγορα όμως το μοντέλο ένιωσε άνετα και έμεινε εντελώς γυμνή. 



Το 25χρονο μοντέλο δεν ντρέπεται καθόλου να δείχνει την αψεγάδιαστη επιδερμίδα της και το γραμμωμένο της σώμα. 



Στην διαφημιστική καμπάνια φρόντισε να κρύβει τα... επίμαχα σημεία με τα χέρια της, με ένα φύλλο, ή μια μικρή πετσέτα... 



Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό GQ, η αρραβωνιαστικιά του Cristiano Ronaldo μοιράστηκε με τους αναγνώστες μερικά tips για το ιδανικό ραντεβού, η συνέντευξη είχε πραγματοποιηθεί, βέβαια, πριν δεχτεί το διαμαντένιο δαχτυλίδι, στη Μαδρίτη, τον περασμένο μήνα από τον Κριστιάνο... 



«Αν βγούμε ραντεβού μην με πάτε για ψώνια. Προτιμώ να πηγαίνω για shopping μόνη μου. Μου παίρνει χρόνο, οπότε φροντίζω τίποτε να μην με πιέζει. Όταν είμαι στη Νέα Υόρκη, φροντίζω να πηγαίνω σε vintage μαγαζιά. Επίσης, μην παίξεις μαζί μου video games. Τα κορίτσια μπορούν να είναι πολύ ανταγωνιστικά!» 



«Οι άντρες δεν μου μιλάνε, επειδή είμαι διαρκώς απασχολημένη... ίσως κι επειδή φοβούνται», λέει με παράπονο. 

«Όμως είμαι πραγματικό άτομο, ένα φυσιολογικό κορίτσι που περπατά στο δρόμο. Αγαπώ τους άντρες που είναι έξυπνοι, μορφωμένοι, και ενδιαφέρονται να κάνουν μια καλή κουβέντα. Αν έχεις αυτά τα χαρακτηριστικά, δεν σου χρειάζεται ατάκα για να σπάσεις τον πάγο». 



Το κορίτσι παραδέχεται πως υπήρξαν ορισμένοι που προσπάθησαν να την προσεγγίσουν, αν και με λάθος τρόπο: «Υπήρξαν θαυμαστές που μου έστελναν χρήματα. Ή ένας άλλος, μου έστελνε λουλούδια επί ένα εξάμηνο, και σκεφτόμουν: "Hello, ποιός είσαι;" » είπε γελώντας. 



Κι αν καταφέρετε να την βγάλετε ραντεβού, ορίστε και ορισμένες ενδυματολογικές συμβουλές: «Ένα κοστούμι είναι sexy. Οι Βρετανοί είναι πολύ κομψοί, τα φοράνε ωραία τα κοστούμια. Αλλά μην φοβάστε να δείξετε την προσωπικότητά σας». 



«Πάντα κοιτάω τα παπούτσια ενός άντρα. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν είναι να φορούν παντελόνι σε λάθος ύψος, πολύ κοντό...» λέει. Βέβαια η Irina δεν μπόρεσε να κρύψει ότι έχει ακριβά γούστα: Για εκείνη, ο ιδανικός άντρας οδηγεί Lamborghini Aventador...
Πηγή:
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: