Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Μαρία Κορινθίου: Μου αρέσει να με θεωρούν ποθητή γυναίκα


maria-korinthiou-386

Η μεσογειακή ομορφιά και η αποφασιστικότητα που τη χαρακτηρίζουν άνοιξαν πολλούς δρόμους για το μελαχρινό κορίτσι. Η νεαρή ταλαντούχα ηθοποιός χτίζει λιθαράκι-λιθαράκι την καριέρα της στην τέχνη που αγαπάει, το θέατρο.
Λειτουργεί σε όλες τις φάσεις της ζωής της με το ένστικτο και τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της είναι το χαμόγελο και η αισιοδοξία της.

Παθιασμένη, δυναμική και απόλυτα ερωτευμένη με το έτερον ήμισύ της, δεν μασάει τα λόγια της απαντώντας σε εκείνους που τη θέλουν να χωρίζει από τον Γιάννη Αϊβάζη. Αυτήν την περίοδο πρωταγωνιστεί στην κοινωνικοπολιτική θεατρική παράσταση «Η Παναγία των Παρισίων». Η ηθοποιός ενσαρκώνει τον ρόλο της Εσμεράλντας, της τσιγγάνας που ερωτεύτηκε ο Κουασιμόδος (Κωνσταντίνος Καζάκος).

- Σε ρόλο-έκπληξη επιστρέφεις, υποδυόμενη την Εσμεράλντα. Τον ίδιο ρόλο είχε υποδυθεί και η Τζένη Καρέζη το 1979. Σε αγχώνει η σύγκριση;
Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης, άλλο η Τζένη Καρέζη και άλλο εγώ. Το μόνο κοινό είναι ότι έχουμε τον ίδιο ρόλο στην παράσταση. Σαφέστατα για μένα είναι μεγάλο το βάρος να σηκώσω έναν ρόλο που ερμήνευσε η Τζένη, αλλά και το δικό της κείμενο, καθώς έκανε τη θεατρική μεταφορά του. Είναι μια μεγάλη ευθύνη για μένα.

- Τον ρόλο του Κουασιμόδου υποδύεται ο Κωνσταντίνος Καζάκος. Ταιριάξατε στη σκηνή;
Ο Κωνσταντίνος είναι ένα εκπληκτικό παιδί, πολύ ήρεμος και καλοπροαίρετος. Τον γνώριζα, αλλά δεν έτυχε να συνεργαστούμε στο παρελθόν και οφείλω να πω ότι τα πάμε πολύ καλά. Νομίζω ότι για εκείνον είναι πολύ όμορφο να παίρνει τα ηνία από τον πατέρα του και να παίζει τον ίδιο ρόλο.

- Σου αρέσει να ακροβατείς;
Ναι, μου αρέσει. Μου αρέσουν οι δυσκολίες, οι προκλήσεις, με κάνουν να νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου. Έκανα πρόβες σε ένα χορευτικό της παράστασης και πάτησα την τσιγγάνικη φούστα μου σε μια στροφή, με αποτέλεσμα να πέσω κάτω, να χτυπήσω το πηγούνι μου και χρειάστηκε να κάνω τρία ράμματα. Στο έργο η Εσμεράλντα κρεμιέται, οπότε πρέπει να κρέμομαι με ιμάντες από την οροφή... Από ακροβασίες, λοιπόν, άλλο τίποτα.

- Την κακή κριτική πώς την αντιμετωπίζεις;
Τη δέχομαι. Δεν μου αρέσει να μου χαϊδεύουν τα αφτιά. Αν η κριτική είναι από γνώστες του θεάτρου που δεν είναι κακεντρεχείς, με βοηθάει ως ηθοποιό και ως Μαρία να εξελιχθώ, να διορθώσω τις ατέλειές μου και να προχωρήσω.

- Πόσο κοντά είναι η επιτυχία με την αποτυχία;
Πολύ κοντά, σχεδόν στη διπλανή πόρτα... Τις χωρίζει μια πολύ λεπτή κόκκινη γραμμή και θέλει μεγάλη προσοχή, επίγνωση, αγάπη και σεβασμό σε αυτό που κάνεις. Πρέπει να μάθεις την καλή ισορροπία, για να μη βρεθείς ξαφνικά στο κενό.

- Φαίνεσαι από τους ανθρώπους που είναι αποφασισμένοι να πετύχουν τους στόχους τους. Μέχρι πού θα έφτανες για να το καταφέρεις αυτό;
Μέχρις εκεί που δεν αγγίζονται οι αρχές και το ήθος μου. Εχω στόχους, έχω φιλοδοξίες, αλλά δουλεύω πολύ γι’ αυτές. Σίγουρα δεν θα έβαζα ποτέ σε δεύτερη μοίρα την οικογένειά μου.

- Έχεις την πολυτέλεια να επιλέγεις τις δουλειές σου;
Όχι, δεν την έχω. Από τις τρεις προτάσεις που τυχόν υπάρχουν, άντε να έχει η μία ενδιαφέρον και αυτή δύσκολα. Είναι περίεργη η εποχή. Πολλοί ταλαντούχοι ηθοποιοί έχουν βρεθεί μακριά από το αντικείμενό τους και έχουν πλέον βιοποριστικά προβλήματα... Δοξάζω τον Θεό που είχα φέτος αυτήν την πρόταση.

- Θα ήθελες να κάνεις διεθνή καριέρα, αν σου δινόταν η ευκαιρία;
Ποιος δεν θα άφηνε τα λίγα για τα πιο πολλά; Για έναν ηθοποιό είναι το απόλυτο το να καταφέρει και να βγει στο εξωτερικό για να κάνει διεθνή καριέρα, επειδή είναι διαφορετικά τα μέτρα και τα σταθμά. Το θέμα είναι πώς το κάνεις αυτό. Και σίγουρα πρέπει να ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις, γιατί τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα.

- Είναι πιο εύκολο για έναν άνδρα ή για μια γυναίκα;
Στο εξωτερικό υπάρχουν τουλάχιστον 10.000 γυναίκες σαν κι έμενα. Βέβαια, μου έκανε πολύ καλό ότι έτρεχα από κάστινγκ σε κάστινγκ. Με σκληραγώγησε.

- Πιστεύεις ότι μια καλή εμφάνιση φτάνει για να πετύχει μια ηθοποιός;
Όλοι έτσι νομίζουν. Όχι βέβαια. Για έναν εμφανίσιμο ηθοποιό όσο εύκολα μπορούν να ανοίξουν οι πόρτες, έτσι μπορούν και να κλείσουν. Το σινάφι μας είναι πολύ αυστηρό και πολύ καχύποπτο. Αν κάποιος παραμένει στην εμφάνισή του, είναι χαμένος από χέρι. Αν μένεις σε ένα καλούπι και έχεις μοναδικό όπλο την εμφάνισή σου, μένεις εκεί και παίζεις συγκεκριμένους ρόλους του ωραίου, της ωραίας.

- Σου αρέσει να σε αποκαλούν σέξι ηθοποιό;
Σέξι ηθοποιό όχι, σέξι γυναίκα ναι. Μου αρέσει να με θεωρούν ερωτική, μου αρέσει να με θεωρούν ποθητή, αλλά ως γυναίκα. Ως ηθοποιός όχι, γιατί είναι μια ταμπέλα που κρατά τον ηθοποιό στάσιμο.

- Θέατρο, κινηματογράφος, τηλεόραση. Ποια θα ήταν η επιλογή σου για μια ιδανική χρονιά;
Το θέατρο. Θα ήθελα πολύ να κάνω και παιδικό θέατρο.

«Μια γυναίκα με κάρφωσε στο “Αλλοδαπών” από ζήλια και πέρασα τρία δικαστήρια»
- Στα δεκαοκτώ σου χρόνια πήγες στην Αμερική. Τι έγινε εκεί;
Πολλά... Έφυγα για να σπουδάσω. Εκεί με περίμενε πολλή δουλειά, κόπος, μεγάλη μοναξιά, μελαγχολία και κάποια στιγμή κατάθλιψη. Η Αμερική με έμαθε να πέφτω κάτω, να ξανασηκώνομαι, να αγωνίζομαι, να μάχομαι και να προσπαθώ γι’ αυτό που πιστεύω. Ήταν ένα καλό σχολείο για μένα. Ήμουν ένα παιδί πολύ προστατευμένο από την οικογένειά του και με έμαθε να μπορώ να στέκομαι στα πόδια μου.

- Γιατί γύρισες στην Ελλάδα;
Εκτός του ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα εκεί, πέρασα και δικαστήρια, επειδή είχε λήξει η βίζα μου και έπρεπε να γυρίσω πίσω, κάτι που δεν ήθελα με τίποτε. Κάποιος με κάρφωσε στο Αλλοδαπών, μου πήραν δακτυλικά αποτυπώματα και πέρασα τρία δικαστήρια μέχρι την ημερομηνία που ορίστηκε τελικά ότι έπρεπε να φύγω. Ετσι αναγκάστηκα να γυρίσω. Μια γυναίκα με κάρφωσε, επειδή το αγόρι της ήταν ερωτευμένο μαζί μου και έπρεπε να φύγω από τη μέση... Θα έπρεπε όμως να της τον πάρω γι’ αυτό που μου έκανε... (γελάει). Ετσι τα έχασα και τα δύο...

«Πολλοί θέλουν να μας χωρίσουν»
- Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει μια εργαζόμενη μητέρα;
Πολλές, εδώ και τρία χρόνια ήμουν είκοσι τέσσερις ώρες με το παιδί μου. Τώρα που χρειάζεται να εργάζομαι, νιώθω άσχημα που λείπω από την κόρη μου για κάποιες ώρες, μου είναι δύσκολο να την αποχωρίζομαι. Συνήθως εγώ ήμουν εκείνη που την έβαζε για ύπνο διαβάζοντάς της παραμύθια και τώρα δεν μπορώ να το κάνω.

- Το εικοσιτετράωρο περιλαμβάνει μαγείρεμα, σιδέρωμα, καθάρισμα του σπιτιού;
Κανονικότατα, εκτός από το σιδέρωμα, που δεν μου αρέσει. Εχω μια εξωτερική γυναίκα που με βοηθά στις δουλειές του σπιτιού, αλλά κάνω και εγώ πολλές δουλειές. Μαγειρεύω καθημερινά για το παιδί μου και τον άντρα μου. Είναι ωραίο ο άντρας να βλέπει τη γυναίκα του να του μαγειρεύει και να τον φροντίζει.

- Ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα;
Πολύ εύκολα. Θέλει πολλή δουλειά, χρειάζεται υπομονή, επιμονή. Επιβάλλονται ο σεβασμός και η αγάπη. Ομως είναι εύκολο να ξεφύγει από τον δρόμο του. Σίγουρα υπάρχουν στιγμές ρουτίνας σε μια συμβίωση, ειδικά όταν υπάρχουν και προβλήματα μέσα στην οικογένεια. Εξαρτάται πώς αντιμετωπίζει το ζευγάρι όλα αυτά.

- Πολλές φορές βλέπουμε ζευγάρια αγαπημένα για τα μάτια του κόσμου, τα οποία την επομένη χωρίζουν. Σε τρομάζει το ενδεχόμενο;
Ναι, πολύ. Δεν παντρεύτηκα ξέροντας ότι θα χωρίσω, δεν θα το έκανα. Δεν είμαι άνθρωπος που ήθελε οπωσδήποτε γάμο. Ερωτεύτηκα, αφέθηκα, γιατί πριν δεν το έκανα, και το σκέφτηκα σοβαρά προτού προχωρήσω στον γάμο. Με τρομάζει η ιδέα ενός χωρισμού.

- Στις φήμες που σε θέλουν να χωρίζεις τι απαντάς;
Δεν ξέρω πώς βγήκε αυτό και δεν ξέρω πώς να το χειριστώ, πραγματικά. Είμαστε σε έναν χώρο που γνωρίζουμε ο ένας τι κάνει με τον άλλο. Δεν έχω δώσει ποτέ δικαίωμα, ούτε και ο Γιάννης, και καταλαβαίνετε τι εννοώ. Δεν βγαίνω συχνά με τον άντρα μου έξω, είμαστε αφοσιωμένοι στις δουλειές μας και μετά επιστρέφουμε στο σπίτι μας για να είμαστε οικογένεια. Δεν καταλαβαίνω πώς βγαίνουν οι φήμες. Πολλοί θέλουν να μας χωρίσουν, υποθέτω γιατί προφανώς μας ζηλεύουν. Προς το παρόν δεν τους κάνω το χατίρι και άσ’ τους να ελπίζουν.

- Σκέψη για δεύτερο παιδί υπάρχει;
Υπάρχει στο πίσω μέρος του κεφαλιού... Θέλω να χαρίσω ένα αδελφάκι στην κόρη μου.

- Προσέχεις την εικόνα σου;
Οχι. Δεν πάω γυμναστήριο, δεν βάζω κρέμες, δεν είμαι καθόλου κοκέτα, είμαι πολύ χύμα άτομο. Ομως φροντίζω πολύ τον ψυχισμό μου, είμαι άνθρωπος που αυτό που νιώθει αντανακλάται στην εικόνα του, και αυτό είτε με ομορφαίνει είτε με ασχημαίνει. Αυτός είναι ο καλλωπισμός μου.
Πηγη

maria-korinthiou-386

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: