Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

«Κάνω κάποιο λάθος με τους άνδρες»



Η Νάντια Μπουλέ καλεσμένη το βράδυ της Παρασκευής σε τηλεοπτική εκπομπή, μίλησε για τον τρόπο που παρουσίασε το «Black Οut», τον γάμο, αλλά και τις σχέσεις της με τον άλλο φύλο.


Για το αυστηρό της ύφος στην παρουσίαση του νέου τηλεπαιχνιδιού «Black Οut» η ίδια είπε στην εκπομπή «Βράδυ»: «Έχει και παραπάνω. Είναι ένας ρόλος αυτή η εκπομπή. Όταν μπήκαμε για το πρώτο γύρισμα, μου έβγαινε μια μεγάλη τσαχπινιά προς τους παίκτες και με σταματούσαν. Έτσι πρέπει να είναι και έτσι θα το κάνουμε» ενώ τόνισε: «Δεν φοβόμουν μην γίνω αντιπαθής. Το έχω ξαναπεράσει αυτό, σε άλλη φάση».

«Στα 27 δεν σκέφτομαι να παντρευτώ. Ποτέ δεν με έψησε κανείς να παντρευτώ. Απέξω, απέξω μου έχουν πει, αλλά…». Όσο για τη σχέση της με τους άνδρες αποκάλυψε: «Συνήθως μου αρέσουν μεγαλύτεροι άντρες. Δεν βάζω συγκεκριμένο όριο. Δεν πάει με τα χρόνια. Και πάλι εκ του αποτελέσματος συνήθως μου αρέσουν οι πιο μεγάλοι».

Έχει πέσει στα πατώματα για άνδρα; «Στο παρελθόν, μπορεί να είναι και πρόσφατο, μπορεί να είναι και στο μακρινό παρελθόν. Κάνω κάτι λάθος με τους άνδρες».
Πηγη

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: