Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

«Γιατρέ μου, θέλω τα οπίσθια της Pippa... »


«Γιατρέ μου, θέλω τα οπίσθια της Pippa... »

Pippa Butt Lift. Αυτή είναι πλέον η πιο συχνή πλαστική επέμβαση που ζητούν οι κυρίες στις ΗΠΑ: Που θέλουν να αποκτήσουν τα οπίσθια της Pippa Middleton! «Ανόρθωση οπισθίων αλά Pippa» τιτλοφορείται ο νέος τύπος πλαστικής που τρέχουν να κάνουν οι αμερικανίδες – και όχι μόνο -. «Κάντε μου τα οπίσθια της Pippa Middleton.
Ετσι μου λένε οι πελάτισσές μου», εξομολογήθηκε ο Dr. Constantino Mendieta στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox news, όπου φιλοξενήθηκε να μιλήσει… γενικά για τις πλαστικές, κατέληξε ωστόσο να μιλά για την πίσω όψη της γυναίκας που μονοπώλησε το ενδιαφέρον στον γάμο του William και της Catherine Middleton τον περασμένο Απρίλιο…

 «Τους τελευταίους μήνες, οι γυναίκες έρχονται και μου ζητούν τα οπίσθιά της, καθώς προτιμούν πλέον κάτι πιο φυσικό, που να εναρμονίζεται με το υπόλοιπο σώμα τους. Δεν θέλουν πλέον ούτε τις καμπύλες της Jennifer Lopez, ούτε της Kim Kardashian», είπε, προσθέτοντας ότι η συγκεκριμένη επέμβαση έχει γίνει must στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ. Αυτά τα οπίσθια της Pippa δηλαδή… έγιναν σελίδα στο facebook, πρωταγωνίστησαν σε σειρά, ενέπνευσαν τους πλαστικούς… τι άλλο πια θα κάνουν; Βρε, την Pippa...

Όλα τα μάθαμε. ’Η καλύτερα σχεδόν όλα. Το μόνο που δεν μάθαμε είναι πόσο στοιχίζει η διαδικασία. Γιατί αν είναι να μας κοστίσει και μια περιουσία, βολευόμαστε και με αυτά που έχουμε…
πηγή:star.gr-gossip-tv.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: