Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Kelly Rowland: νιώθω πάρα πολύ άνετα με το σώμα μου


Κρίνοντας από την πρόσφατη φωτογράφισή της στο Vibe, μάλλον το λέει και το εννοεί.

Ενώ το νέο της -και τρίτο κατά σειρά- album της "Here I Am" κυκλοφορεί στα δισκοπωλεία, η Kelly Rowland ποζάρει λάγνα για το περιοδικό Vibe.

Το πρώην Destiny's Child αποκαλύπτει (εκτός από το μπούστο της): "Νιώθω πολύ άνετα με το σώμα μου. Δεν προσπαθώ να πουλήσω sex. Απλά είμαι ο εαυτός μου και δεν θέλω κανένας να μου λέει πως πρέπει να είμαι. Το έκανα αυτό για πολύ καιρό, δεν μου χρειάζονται πια τέτοιοι άνθρωποι - αλήθεια."








Πηγή:mad.tv

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: