Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

"ΝΑΙ, έχω κάνει... bottox!"


Η Μάρω Λύτρα μπορεί να είναι μια ωραία γυναίκα αλλά κάθε άνθρωπος θέλει πάντα το κάτι παραπάνω... «Έχω κάνει bottox» λέει με ειλικρίνεια στην εκπομπή «Summer Live»
και συμπληρώνει «Βέβαια φρέσκια δεν είμαι από αυτό αλλά επειδή είμαι καλά μέσα μου», δήλωσε.

Η Μάρω παραδέχτηκε ακόμη ότι έχει γνωρίσει νέο έρωτα τώρα και πλέει σε πελάγη ευτυχίας ενώ λαχταράει να κάνει ένα κουτσούβελο: «Θα ήθελα να είχα τη δική μου οικογένεια το δικό μου παιδί. Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πιο σημαντικό και από τα videoclip και από όλα».

Για τον καλό της διευκρίνισε: «Έίναι Έλληνας αλλά μένει στο εξωτερικό».

ΠΗΓΗ: moriasnews.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: