Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Απάντησε στις φήμες περί αισθητικών επεμβάσεων


Φέργκι

Μετά από τα τελευταία δημοσιεύματα που ήθελαν τη Φέργκι να έχει υποβληθεί σε αισθητικές επεμβάσεις πριν από την εμφάνισή της στον μουσικό διαγωνισμό «American Idol», η τραγουδίστρια αποφάσισε να μιλήσει και να τις διαψεύσει.


«Διάβασα ότι ξόδεψα 30.000 δολάρια ή περίπου τόσα. Είναι γελοίο. Γελάσαμε αρκετά όταν το διαβάσαμε. Κατά καιρούς διαδίδονται τόσες πολλές φήμες , ειδικά σε αυτή τη δουλειά, οπότε μαθαίνεις να γελάς με αυτές. Αν το πάρεις στα σοβαρά, θα τρελαθείς» εξομολογήθηκε η 35χρονη τραγουδίστρια.

Ο σύζυγός της, Τζος Ντουχάμελ, , σχολιάζοντας την εμφάνιση της Φέργκι στο «American Idol», είπε: «Νομίζω ότι ήταν υπέροχη. Είναι καταπληκτικό. Βάζεις ένα διαφορετικό χρώμα κραγιόν και οι φήμες αρχίζουν να οργιάζουν. Αλλά είναι η ίδια. Είναι η ίδια Φέργκι η οποία κοιμάται δίπλα μου. Μου αρέσει αυτό».

Η αμερικανίδα τραγουδίστρια αναφέρθηκε επίσης στο θέμα του βάρους της το οποίο έχει σχολιαστεί κατά καιρούς: «Για μένα το να τρώω υγιεινά και να γυμνάζομαι είναι κάτι που φροντίζω συνεχώς. Δεν είμαι και το πιο πειθαρχημένο άτομο όσον αφορά τις δίαιτες. Προσπαθώ να τρώω πολλά φρούτα και λαχανικά, αλλά μερικές φορές καταλήγω να τρώω πρόχειρα γεύματα αργά τη νύχτα. Και τότε αρχίζουν τα προβλήματα. Δεν είμαι στην καλύτερη δυνατή φόρμα, αλλά νιώθω υγιής και άνετη. Είμαι μια γυναίκα με καμπύλες και θέλω να νιώθω άνετα με το σώμα μου».
Πηγη;yupi.gr

Φέργκι

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: