Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Σάρα Τζέσικα Πάρκερ: "Δεν ήθελα να γίνω διάσημη"

Την ψυχούλα της ανοίγει η τηλεοπτική Κάρι, κατά κόσμον Σάρα Τζέσικα Πάρκερ (Sarah Jessica Parker) στο τεύχος Σεπτεμβρίου της αμερικάνικης "Marie Claire".


Και μπορεί να σου φανεί περίεργο αλλά η 46χρονη ηθοποιός αποκαλύπτει πως δεν είχε και τρελό της όνειρο να γίνει διάσημη και αναγνωρίσιμη. Τουναντίον μάλιστα. Όπως η υποστηρίζει η Σάρα Τζέσικα, η διασημότητα της δυσκολεύει τη ζωή στην καθημερινότητά της:

"Ποτέ δεν ήθελα να γίνω διάσημη. Και στην καθημερινή μου ζωή προσπαθώ να μην ποντάρω στο πόσο αναγνωρίσιμη είμαι".

Η μητέρα τριών παιδιών και σύζυγος του επίσης ηθοποιού Μάθιου Μπρόντερικ (Matthew Broderick) εξηγεί πως την ενδιαφέρει ο τρόπος που την βλέπουν οι γύρω της:
"Ανησυχώ πάρα μα πάρα πολύ για το τι θα πουν οι άνθρωποι γύρω μου. Δεν θέλω να πουν 'μας πήρε τη θέση ή το τραπέζι μας ή της κάνουν χάρες επειδή είναι αυτη που είναι ή ότι δεν ξέρω να κάνω μόνη τα ψώνια στη λαϊκή” τονίζει η 46χρονη ηθοποιός για να πει με υπερηφάνεια:

"Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο να σέβεσαι τους άλλους και να φέρεσαι όμορφα. Και στην ουρά περιμένω και στο μετρό μπαίνω και τα ψώνια μου μόνη τα κάνω και τα παιδιά μου εγώ τα πηγαίνω στο σχολείο".

Και μπορεί στη μικρή και την μεγάλη οθόνη η Πάρκερ να ζει μέσα στη μόδα και τα πλούτη, όπως τονίζει όμως στη συνέντευξή της, στην πραγματική της ζωή είναι πολύ προσγειωμένη. Στην τελευταία ταινία της, η Σάρα Τζέσικα υποδύεται μια γυναίκα που τρέχει να τα προλάβει όλα και όλοι απορούν "I Don't Know How She Does It"! Το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει λοιπόν και στην καθημερινή ζωή της Πάρκερ!



Πηγή:womenonly.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: