Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

«Υπάρχει κάποιος στη ζωή μου, αλλά δεν το ξέρει»


Έγινε ευρύτερα γνωστή από τη συμμετοχή και τη νίκη της στο Dancing with the stars, είναι πρωταθλήτρια στίβου,

 ιδρύτρια του Replayce, κριτής στο Dancing with the stars II, ενώ προετοιμάζει τη δική της τηλεοπτική εκπομπή. Σε μία συνέντευξη στο περιοδικό Down Town η Έρρικα Πρεζεράκου αποκαλύπτεται...

Όσον αφορά την τηλεοπτική της παρουσία η Έρρικα δήλωσε ότι "αυτήν τη στιγμή ετοιμάζουμε με ένα κανάλι μια εβδομαδιαία εκπομπή για την επόμενη χρονιά. Είναι ένα concept που με εκφράζει πάρα πολύ".



Μιλώντας για τις σχέσεις και τους άνδρες η όμορφη αθλήτρια είπε ότι δεν βαρέθηκε να περιμένει τον ιππότη πάνω στο άλογο. "Είμαι πολύ ρομαντική!", πρόσθεσε, ενώ όσον αφορά τη μητρότητα επισήμανε ότι "δεν είμαι η γυναίκα που θα πει 'παιδιά, πήγα 36. Κρίμα, έτσι; Ποιος θα με παντρευτεί τώρα, να κάνω οικογένεια;' Για μένα το θέμα δεν είναι να κάνω παιδί, αλλά να βρω έναν σύντροφο να γεράσω μαζί του".



Αποκάλυψε ότι φοβάται να κάνει βουτιές από πολύ ψηλούς βράχους, όπως έκανε παιδί, "φοβάμαι και αποστρέφομαι τη βία, γι' αυτό και δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου θρίλερ", ενώ αυτό που ξεχωρίζει σ' έναν άνδρα "είναι η καλοσύνη και το χιούμορ του".



Ομολόγησε ότι αυτήν την εποχή υπάρχει κάποιος πουτην ενδιαφέρει "αλλά δεν το ξέρει... Ξέρεις, εγώ είμαι παρατηρητής στα πράγματα. Μπορεί να δω κάτι και να τρελαθώ, αλλά θα περιμένω... είμαι ντροπαλή σε κάποια κομμάτια".

Πηγή: real.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: