Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΒΕΡΤΗΣ «Oταν προδίδομαι, κλείνομαι στον εαυτό μου»


«Oταν προδίδομαι, κλείνομαι στον εαυτό μου»

Λένε πως το τίμημα της κορυφής είναι η μοναξιά. Ο Νίκος Βέρτης κατάφερε και το προσπέρασε. Iσως γιατί από πολύ μικρή ηλικία έχει δίπλα του καλούς φίλους. Ειλικρινής και με άποψη σε ό,τι αφορά την κατάσταση της χώρας, ο λαϊκός τραγουδιστής μιλά για τη φιλία, τις γυναίκες, αλλά και τις φήμες γάμου που τον αφορούν.



O νέος δίσκος σου μόλις κυκλοφόρησε και κινείται στα γνώριμα λαϊκά μονοπάτια που σε καθιέρωσαν. Δεν είναι μια κίνηση ρίσκου την εποχή του απόλυτου ποπ;
Μεγαλύτερο ρίσκο θα ήταν να απογοητεύσω τον κόσμο αλλάζοντας ξαφνικά ύφος. Προτιμώ να μην παίξω ποτέ στο ραδιόφωνο και να κάνω τη μουσική που κάνω, να αγοράσει τον δίσκο όποιος με έχει αγαπήσει παρά να αλλάξω το ύφος μου. Βέβαια η μουσική εξελίσσεται και κανείς δεν θέλει να μένει στάσιμος ή να γίνεται μονότονος. Γι' αυτό και στον νέο δίσκο υπάρχουν ενορχηστρώσεις με στοιχεία ποπ αλλά σε λαϊκή βάση.
Στην πολύ δύσκολη φετινή συγκυρία επέλεξες ξανά να εμφανιστείς μόνος σου, χωρίς κάποιο μεγάλο όνομα. Πώς κι έτσι;
Πάντα συνεργάζομαι με νέους που έχουν κάνει τα πρώτα τους βήματα στη δισκογραφία. Και εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα. Η αλήθεια είναι όμως πως επιθυμώ μια συνεργασία γιατί υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που εκτιμώ.
Διαπραγματεύεσαι μόνος σου τις συμφωνίες με τους επιχειρηματίες των νυχτερινών κέντρων;
Αν θες να κάνεις κάτι καλά πρέπει να το κάνεις μόνος σου (γέλια)! Θεωρώ πως τις τελικές αποφάσεις πρέπει να τις παίρνει ο ίδιος ο καλλιτέχνης. Οταν υπάρχει "σπασμένο τηλέφωνο" αναπόφευκτα έρχονται παρεξηγήσεις.
"Σπάνια ερωτεύομαι", δήλωσες πρόσφατα, κι όμως είσαι κατά βάση ερωτικός τραγουδιστής. Δεν είναι αντιφατικό αυτό;
Δεν είναι απαραίτητο ένας άνθρωπος να ερωτεύεται συχνά για να τραγουδά ερωτικά τραγούδια ...το αντίθετο μάλλον. Είμαι πιο επιλεκτικός, πιο δύσκολος ώστε να βρω την κατάλληλη χημεία με μια γυναίκα. Μπορεί αρχικά να εντυπωσιαστώ, αλλά στη συνέχεια προσέχω λεπτομέρειες. Τη χροιά της φωνής της ή το χαμόγελό της, μια λεπτομέρεια που θα με κάνει να "κολλήσω".
Σου έχει τύχει να ξενερώσεις απότομα από κάτι;
Πολλές φορές όπως και εγώ μπορεί να τις έχω ξενερώσει με κάτι. Με χαλάει πολύ η γυναίκα να βρίζει. Δεν μου αρέσουν οι κοπέλες που προσπαθούν να υποκαταστήσουν τον ρόλο του άντρα. Θα με δεις να αλλάζω δρόμο... Θέλω την γυναίκα θηλυκό και εγώ να είμαι ο άντρας δίπλα της.
Εσύ βρίζεις όταν νευριάζεις; Εγώ είμαι άντρας...
Είναι στάση ζωής να μην αναφέρεσαι στα προσωπικά σου ή δεν έχει τύχει ακόμη κάτι το σημαντικό το οποίο θα σε έκανε να το μοιραστείς με τον κόσμο; Υπήρξε μια μακροχρόνια σχέση που επέλεξα να μην τη βγάλω προς τα έξω. Κάποια στιγμή όταν θα νιώσω έτοιμος και θα έχω δίπλα μου τη γυναίκα που θα παντρευτώ δεν θα το κρύψω.
Τον προηγούμενο χειμώνα κάποια δημοσιεύματα σε πάντρευαν και μάλιστα στο Nτουμπάι. Πώς αντιδράς όταν ακούς τέτοια;
Στην αρχή της καριέρας μου με ενοχλούσε. Τώρα πια γελάω. Μ' αρέσει ο τρόπος που κάποιοι "εμπνεόνται" και επινοούν τα όσα γράφουν. Το κακό είναι ότι κάποιοι στεναχωριούνται επειδή δεν τους κάλεσα στον "γάμο"! (γέλια).
Αυτή την περίοδο είσαι μόνος;
Αν σου πω ότι είμαι μόνος όταν δεν θα είμαι, δεν θα μπορώ να το κρύψω (γέλια). Οπότε το αφήνω έτσι...
Η φιλία τι ρόλο παίζει στη ζωή σου;
Είναι η δύναμη και η ενέργεια που σου δίνουν κάποιοι άνθρωποι. Να αλλάζεις την ψυχολογία σου και να αποδίδεις καλύτερα στη δουλειά και στη ζωή σου. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να έχω φίλους, ανθρώπους που μ' αγαπάνε. Προσπαθώ να κρατώ κάποιες ισορροπίες. Ξέρεις με τα χρόνια ίσως ν' αλλάζεις κατά καιρούς παρέες και κάποιες φορές να χάνεσαι με κάποιους. Προσπαθώ να μην αφήσω τον εαυτό μου να δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις με αυτούς που ίσως χαθώ για κάποιον καιρό.
Οι επώνυμες φιλίες είναι ανταγωνιστικές;
Αν είναι πραγματικές, όχι. Καμία φορά υπάρχει ανταγωνισμός υπό την έννοια της άμιλλας. Μια φιλία όμως αποδεικνύεται αν είναι αληθινή στις δύσκολες στιγμές.
Πώς αντιδράς όταν νιώσεις ότι προδόθηκες από κάποιον πολύ δικό σου άνθρωπο;
Κλείνομαι στον εαυτό μου. Δεν κάνω παράπονα. Αν είναι κάποιος πολύ καλός μου φίλος, θα πω ό,τι έχω να πω στα ίσια.
Επεσες ποτέ στην παγίδα να έχεις γύρω σου "αυλή" που ενδεχομένως σε οδήγησε και σε λάθος αποφάσεις;
Συνεργάτες που με οδήγησαν σε κάποιες λάθος αποφάσεις σε κάποιες περιόδους της καριέρας μου, ναι. Φταίω βέβαια και εγώ, γιατί εγώ είχα την τελική απόφαση. Αυλή δεν είχα ποτέ. Δεν νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί "αυλή" ο αδελφός μου ή κάποιοι φίλοι μου που έχω δίπλα μου από τα παιδικά μου χρόνια!
Τα τελευταία χρόνια κάποιοι συνάδελφοί σου έχουν μεταπηδήσει στον χώρο της τηλεόρασης είτε παρουσιάζοντας ένα talent show, όπως π.χ. ο Σάκης, είτε συμμετέχοντας σ' αυτό. Θα σ' ενδιέφερε κάτι τέτοιο;
Αποφεύγω την υπερέκθεση στην TV ακόμη και ως συνεντευξιαζόμενος. Κάποιοι, όπως ο Σάκης, το κάνουν πολύ καλά. Επίσης μ' αρέσει πάρα πολύ η Ζέτα Μακρυπούλια σε ρόλο παρουσιάστριας αν και είναι ηθοποιός. Ο,τι κάνεις καλά συνέχισε και κάν' το. Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με τον εαυτό σου, μην το κάνεις. Εγώ δεν "το έχω" και τόσο με τον φακό. Θυμάμαι το πρώτο μου βίντεοκλιπ, το "Αστέρι μου" που ο Καπετανίδης με μέθυσε για να χαλαρώσω και να το γυρίσουμε (γέλια)! Με τον φακό είμαι συνεσταλμένος. Στην καθημερινότητά μου είμαι πιο ζωηρός. Αν μπορούσα να το κάνω και το ήθελα, θα το έκανα. Τώρα είμαι 100% αρνητικός.
Τι θυμάσαι από τα χρόνια της Θεσσαλονίκης όπου ξεκίνησες;
Ξεχωριστά χρόνια. Δουλεύαμε έξι μέρες την εβδομάδα με πεντάμηνες σεζόν και διάλειμμα μίας εβδομάδας. Τα μαγαζιά ήταν γεμάτα. Ολα τα παιδιά από το "Ρόδον" έχουν κάνει επιτυχία.
Τελικά η Θεσσαλονίκη και η Κύπρος βγάζουν τραγουδιστές;
Σίγουρα ισχύει, αλλά στη Θεσσαλονίκη είναι το κοινό τέτοιο που αν αγαπήσει κάποιον από όπου και αν είναι θα τον στηρίξει και θα τον ανεβάσει.
Πολλοί συνάδελφοί σου έχουν δηλώσει πως την πρώτη σεζόν που ηγήθηκαν σχήματος ένιωθαν ανασφάλεια. Από εσένα εισπράττω το ακριβώς αντίθετο. Ανασφάλεια μηδέν πάνω στη δουλειά.
Ανασφάλεια είχα πριν ξεκινήσω και ενώ είχα προτάσεις από Θεσσαλονίκη επέλεγα να τραγουδήσω στην επαρχία. Λάρισα, Καλαμάτα, Βέροια. Ηθελα να "ψηθώ". Πέρασα καταπληκτικές σεζόν και έμαθα πράγματα. Ηταν το πανεπιστήμιό μου. Οταν πήγα στη Θεσσαλονίκη, ήμουν πλέον έτοιμος. Ανέμελα χρόνια. Οικονομικά βέβαια ήταν χάλια. Δεν είναι όμως μόνο τα λεφτά στη ζωή. Γενικώς ακόμη και κάποια δύσκολα χρόνια θέλω να τα θυμάμαι καλά.
Λένε πως οι ομογενείς και τα παιδιά των Ελλήνων μεταναστών είναι πολύ πιο ευαίσθητα σε θέματα που αφορούν τη χώρα μας. Εσύ, που γεννήθηκες και μέχρι μια ηλικία μεγάλωσες στο εξωτερικό, θυμώνεις όταν ακούς σκληρές και υποτιμητικές δηλώσεις των δανειστών μας;
Μεγάλωσα στην Ολλανδία, όπου έχουν πολύ αρνητική στάση απέναντι στην Ελλάδα. Θα πρέπει ο κόσμος να μάθει το πόσα λεφτά αφήνουμε εμείς στην Ολλανδία. Το μισό εμπόριο στην Ελλάδα έρχεται από το Ρότερνταμ. Τους αφήνουμε 2 δισ. τον χρόνο και η βοήθεια που μας δίνουν είναι 200 εκ. Ας κάνουμε ένα εμπάργκο και ας μη μας δανειοδοτήσουν, εγώ το προτιμώ! Δυστυχώς για εδώ που φτάσαμε φταίνε οι πολιτικοί μας, αλλά φταίμε και εμείς, που παρασύραμε τους πολιτικούς να γίνουν λαμόγια. Εγώ δεν θέλω να πάει κανείς στη φυλακή γιατί κι εκεί θα τον πληρώνουμε. Να κατασχεθούν οι περιουσίες ή μεγάλο μέρος αυτών, όσων αποδεδειγμένα υπεξαίρεσαν χρήματα. Κάποιοι συμπολίτες μας έχουν χρήματα και τα έβγαλαν στο εξωτερικό. Απαράδεκτο. Αν είσαι Ελληνας κι έχεις χρήματα, πρέπει να τα έχεις στην πατρίδα σου. Επίσης πρέπει να μειωθεί η φορολογία. Αυτό π.χ. θα κάνει τους εφοπλιστές να βάλουν ελληνικές σημαίες στον στόλο τους. Ας επιτρέψουν στους Ελληνες που έχουν λεφτά να στηρίξουν την Ελλάδα.
Αρκετοί συνάδελφοί σου όμως φοροδιαφεύγουν. Δεν θα πρέπει να γίνει και κάτι με τους καλλιτέχνες;
Γι' αυτό πρέπει να μειωθεί η φορολογία ώστε να δηλώνονται τα πάντα. Στην Ολλανδία έχουν πολύ αυστηρή φορολογική πολιτική. Κάποιοι λοιπόν εδώ στην Ελλάδα με κορόιδευαν που δήλωνα τις χρηματικές μου απολαβές. Στην Ολλανδία λένε "Δεν θέλουμε μόνο να είσαι νομοταγής, αλλά και τίμιος προς την πατρίδα σου". Είναι πολύ σωστό αυτό.
Στην περιοδεία που έκανες την άνοιξη στην Αυστραλία τι σου έλεγαν οι ομογενείς μας για την κατάσταση στην Ελλάδα;
Οι Ελληνες ομογενείς είναι αισιόδοξοι για την κατάσταση στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια. Οι ομογενείς είναι από τα πιο σημαντικά στηρίγματα της πατρίδας μας. Τα λεφτά τους βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες. Να τους σεβόμαστε αυτούς τους ανθρώπους. Η λέξη ξενιτιά γράφεται με κεφαλαία γράμματα και εύχομαι σε κανέναν να μην τη ζήσει.
Ποια είναι οι γνώμη σου για τους αγανακτισμένους που μαζεύονται στις πλατείες;
Συμφωνώ με τη στάση τους. Πολλές φορές έχω σκεφθεί να πάω αλλά δεν το έχω κάνει για να μη δημιουργηθεί κάποια παρεξήγηση. Νιώθω κι εγώ αγανακτισμένος με το σύστημα και με το πώς αυτό λειτουργεί στην Ελλάδα. Η μόνη μικρή ένσταση που έχω είναι η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και να μην επηρεάσει τον τουρισμό μας, που είναι και μία από της κύριες πηγές εισροής χρήματος στην Ελλάδα.
Η οικονομική κρίση σε έκανε να αναθεωρήσεις πράγματα που θεωρούσες δεδομένα;
Αυτός είναι ο σκοπός της. Το χρήμα δεν σου δίνει τη βεβαιότητα. Είτε έχεις 50 είτε 100.000 ευρώ, εκεί που ένιωθες σίγουρος βιώνεις την ανασφάλεια. Με την κρίση κανείς δεν είναι βέβαιος ανεξαρτήτως της περιουσίας του.
Χρόνο για διακοπές θα έχεις;
Θα κάνουμε μια διακοπή στη Fantasia από τέλος Ιουλίου μέχρι 25 Αυγούστου. Βέβαια και τώρα από Δευτέρα έως και Πέμπτη, που δεν δουλεύω, προσπαθώ να κάνω ταξιδάκια.
  • Δισκογραφικά μαζί μας!
  • Το νέο άλμπουμ του "Είμαι μαζί σου" μόλις κυκλοφόρησε από την Universal Music. Τα 11 νέα κομμάτια υπογράφουν ο Αντώνης Βαρδής και ο Κυριάκος Παπαδόπουλος σε στίχους των Ηλία Φιλίππου, Ολγας Βλαχοπούλου, Γιώργου Τσοπάνη και Βασίλη Γιαννόπουλου.
Data Bank
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ολλανδία.
Από πολύ μικρός ασχολείται με τη μουσική. Από την ηλικία των επτά ετών παίζει μπουζούκι.
Η πρώτη του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Πολύ απότομα βραδιάζει" κυκλοφόρησε τον Φλεβάρη του 2003. Η επιτυχία του ξεκίνησε από τα live όπως στο κέντρο "Ρόδον", όπου εμφανιζόταν στη Θεσσαλονίκη προκαλώντας το αδιαχώρητο!
Το τραγούδι του "Μόνο για σένα" που συμπεριλαμβάνεται στον ομώνυμο διπλά πλατινένιο δίσκο είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της δεκαετίας στα ραδιοφωνικά airplays.
Του αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια και τα καλοκαίρια να κάνει jet ski με τους φίλους του στις παραλίες.
Τις περιόδους όπου δεν εμφανίζεται σε κάποιο νυχτερινό κέντρο συνήθως προγραμματίζει περιοδείες στο εξωτερικό, καθώς ως παιδί μεταναστών θέλει να βρίσκεται κοντά στην ελληνική ομογένεια.
Πηγη:ethnos.gr


ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: