Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Στα ευρωπαϊκά δικαστήρια η Λάρισα

Επιστολή προς τον πρόεδρο της Σούπερ Λίγκας, Βαγγέλη Μαρινάκη, με την οποία του ζητάει τη μη επικύρωση της βαθμολογίας στο διοικητικό συμβούλιο της 11ης Ιουλίου,
απέστειλε ο πρόεδρος της ΠΑΕ Λάρισα, Κώστας Πηλαδάκης, όπως αποκάλυψε στον ραδιοφωνικό σταθμό Sentra.

Ο «ισχυρός άνδρας» της ΑΕΛ εμφανίστηκε αποφασισμένος για προσφυγή του θεσσαλικού συγκροτήματος στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, ενώ κάλεσε την αθλητική δικαιοσύνη να... παίξει μπάλα!

«Έχω στείλει επιστολή στον Μαρινάκη για την επικύρωση της βαθμολογίας. Θέλουμε να την μπλοκάρουμε. Αν υπάρχει θέμα, κάποιος πρέπει να τιμωρηθεί. Μέχρι τώρα τον ΚΑΠ τον σεβόμασταν όλοι, μέχρι που ομάδα πήγε στα πολιτικά δικαστήρια» είπε ο κ. Πηλαδάκης, ο οποίος αναφέρθηκε και στη δικαίωση του ΟΦΗ. «Με αυτά που ακούω και βλέπω, εξοργίζομαι. Όποιος βγάζει μηχανές στο δρόμο και φωνάζει δικαιώνεται, με λένε ρίζο και τα γυρίζω, δικαιώνεται! Πριν από ένα μήνα αντίστοιχη επιστολή της UEFA έφτασε στην ΕΠΟ και δεν λήφθηκε υπόψιν. Εισηγήθηκε η UEFA να μένουν οι ομάδες από την κατηγορία, σε περίπτωση υποβιβασμού ομάδας από την Superleague. Πώς ξαφνικά αυτό το στοιχείο έγινε πανάκεια ένα μήνα μετά; Κάποιους βολεύει».

Για το γεγονός ότι η Λάρισα δεν βγήκε στους δρόμους για να βρει το δίκιο της είπε ότι «εμένα η παιδεία μου με έχει μάθει να μην εκβιάζω καταστάσεις. Όπως καταλαβαίνετε, όταν μια ομάδα τα τελευταία 7-8 χρόνια έχει κάνει τεράστιες επενδύσεις με το γήπεδο, βγαίνουμε από τα ρούχα μας! Δεν έχει γίνει άλλη τέτοια επένδυση. Κατά το δοκούν αποφασίζουν».

Όσον αφορά στο θέμα της αδειοδότησης είπε ότι «ο εκπρόσωπος της ομοσπονδίας κ. Γιρτζίκης, όταν τέθηκε το αίτημα να ισχύει το σύστημα αδειοδότησης, ήταν στα γραφεία της Σούπερ Λίγκας. Τι έγινε ξαφνικά και άλλαξε αυτό μια βδομάδα μετά; Εφόσον υπάρχουν συλλογικές αποφάσεις, γιατί τα αλλάζουν; Εγώ υποβιβάστηκα, πλήρωσα παίκτες, είχαμε τεράστια ζημία, όμως κανονίσαμε με τους παίκτες να πληρωθούν και αποπληρώνουμε τα χρέη μας, τα δάνειά μας. Πώς γίνεται ομάδα της Σούπερ Λίγκας να μην συμμετέχει στο πρωτάθλημα και να ανεβαίνει άλλη ομάδα που δεν έχει πάρει άδεια; Δεν έχω πρόβλημα με Ηρακλή, ΟΦΗ, είναι συμπαθείς ομάδες. Αλλά δεν ισχύει η νομιμότητα».

Για το αν θα αναζητήσει δικαίωση μέσω της δικαστικής οδού είπε ότι ήδη βρίσκεται σε διαδικασία προσφυγής στα ευρωπαϊκά δικαστήρια («εάν έχω έννομο συμφέρον. Θα κινηθούμε κατά της ΕΠΟ»), ενώ σχετικά με το τι περιμένει από την αθλητική δικαιοσύνη είπε: «Επειδή διανύουμε μια εποχή, ή θα γίνει κάθαρση ή κουκούλωμα. Βλέπουμε σε άλλες χώρες ότι το μαχαίρι μπαίνει στο κόκαλο. Αν η Πολιτεία έχει διάθεση να το πάει μέχρι το τέλος, μπορεί να βρει λύση. Μακάρι τα φυσικά πρόσωπα να μην τιμωρηθούν. Δεν θέλω να μπουν φυλακή ακόμα κι άνθρωποι που είχα προσωπική κόντρα. Δεν θα χαρώ. Έχουν οικογένειες, παιδιά... Με ενδιαφέρει να τηρηθούν οι νόμοι, δεν θέλω να μπει κανείς φυλακή.

Δεν θα επωφεληθεί η ομάδα μου αν μπει κάποιος φυλακή. Με ενδιαφέρει να δικαιωθεί η ομάδα μου, που τηρούσε ευλαβικά το νόμο τόσα χρόνια. Στην τελευταία αγωνιστική υπήρχε μικρή μερίδα των φιλάθλων μας, που με έβριζε. Αν πιστεύουν ότι ο Πηλαδάκης είναι αδύναμος, το ότι δεν βρίζω, δεν στήνω, δεν φωνάζω δείχνει αδυναμία, δεν με ενδιαφέρει».

Σχετικά με τις συνομιλίες που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες είπε ότι «δεν μου προκάλεσαν καμία εντύπωση. Αλλά κανένας της δικής μου φιλοσοφίας δεν θα έμπαινε στη διαδικασία να καταγράφει συνομιλίες. Αυτά που βλέπω αυτές τις μέρες δεν μου δίνουν αισιοδοξία ότι θα αλλάξει η κατάσταση... Έλεγαν πριν ότι δεν υπήρχαν αποδείξεις. Τώρα; Εάν μιλάμε για την ουσία του θέματος, δεν είναι καφενειακές οι συνομιλίες που καταγράφηκαν. Υπάρχουν ωστόσο και κάποιες συνομιλίες που δημοσιοποιήθηκαν λανθασμένα, καθώς ήταν καφενειακές, φιλικές και δεν είχαν σχέση και καλώς η εισαγγελία αποφάσισε να μην δημοσιοποιούνται».

Για τις παρεμβάσεις πολιτικών είπε ότι «ακούγονται πάρα πολλά, ότι μπαίνουν και οι πολιτικοί στη μέση. Θα πρέπει να αποφασίσουμε αν υπάρχει αυτοδιοίκητο ή δεν υπάρχει. Έχω εξοργιστεί με εμένα. Ένας επιχειρηματίας του δικού μου βεληνεκούς επενδύει και βλέπει ότι δεν επιβιώνει και οι υπόλοιποι επιβιώνουν, τί να πω; Δυστυχώς εδώ που φτάσαμε, δεν είναι οι πρόεδροι που θα λύσουν το πρόβλημα. Μπάλα παίζει μόνο η αθλητική δικαιοσύνη».

Πηγή: pamesports.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: