Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Έμα Γουάτσον :Ποιος ήταν ο πρώτος της έρωτας από το καστ του "Χάρι Πότερ";



Σε τελευταία της συνέντευξη, η Έμμα Γουάτσον αποκάλυψε ποιος ήταν ο πρώτος της έρωτας στο πλατό των γυρισμάτων του "Χάρι Πότερ", όταν εκείνη ήταν μόλις 11 ετών!
Η κινηματογραφική Ερμιόνη είχε ερωτευτεί τον "κακό" της σειράς των ταινιών, Τομ Φέλτον, ο οποίος υποδύεται τον Ντράκο Μαλφόι.


 "Ήταν ο πρώτος μου έρωτας! Το ξέρει. Το συζητάσαμε. Ακόμη γελάμε γι' αυτό. Είμαστε πολύ καλοί φίλοι τώρα και είμαστε κουλ", δήλωσε χαρακτηριστικά η 21χρονη ηθοποιός.


Στο μεταξύ, ο 23χρονος σήμερα Φέλτον, έχει σχέση με την Τζέιντ Ολίβια, ενώ η Γουάτσον ακόμη αναζητά την αγάπη. Όπως παραδέχτηκε, όταν πρόκειται για σχέσεις, είναι πολύ κακή "παίχτρια". "Είμαι τόσο ανυπόμονη -είναι ένα από τα ελαττώματά μου. Αν θέλω να δω κάποιον, πρέπει να τον δω. Κι αν δεν θέλω, απλά δεν θέλω. Οι φίλες μου μου λένε να είμαι πιο δύσκολη γιατί εγώ λίγο ή πολύ λέω σε έναν άντρα: 'Μου αρέσεις. Ας βγούμε'".
Πηγη:yupi.gr





ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: