Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Κάτια Ζυγούλη: Mιλάει για τις πλαστικές επεμβάσεις και το γάμο

Στην κάμερα της εκπομπής «LifeStyle» του Alter μίλησε η Κάτια Ζυγούλη για τα δικά της μυστικά ομορφιάς,
το ενδεχόμενο να υποβληθεί σε κάποια πλαστική επέμβαση για να εξαφανίσει ρυτίδες που πιθανόν θα εμφανιστούν μελλοντικά αλλά και στις φήμες που τη θέλουν να παντρεύεται τον Ιούνιο με τον Σάκη Ρουβά.

«Είμαι σαν το παλιό καλό κρασί» δήλωσε χαμογελώντας ενώ είπε πως η ομορφιά πηγάζει από μέσα της. «Το δικό μου μυστικό είναι ότι μέσα μου είμαι πιο ήρεμη, πιο ευχαριστημένη, πιο γεμάτη και ότι όταν θα βρω τον ελάχιστο προσωπικό χρόνο θα επιδοθώ σε μια κούρα ομορφιάς και να το αποτέλεσμα».

Γυμνάζεται; Προσέχει τη διατροφή της; «Όχι, ψέματα δεν θα πω. Είμαι πολύ καλά μέσα μου, απλά αυτό».

Για τις πλαστικές επεμβάσεις: «Το ‘χω σκεφτεί πολύ ελαφριά. Υπάρχουν γυναίκες που μεγαλώνουν έχουν ομορφύνει και αν δεν επέμβεις σε αυτό υπερβολικά και να αλλάξεις εντελώς μπορεί και να είναι και ως όφελός σου όλη αυτή η ζωή και η πείρα πάνω σου. Δεν έχω κάνει κάτι αλλά δεν το ‘χω αποκλείσει και δεν το ‘χω σκεφτεί. Πάντως, δεν θα ‘χω κανένα πρόβλημα να το πω».

Γελώντας είπε πως η κόρη της δεν της λέει ότι είναι όμορφη. Αντιθέτως, μάλιστα, η μικρή Αναστασία ρωτάει την Κάτια «αν είναι εκείνη όμορφη».

Όσο για τις φήμες περί θρησκευτικού γάμου με τον Σάκη Ρουβά, η Κάτια Ζυγούλη απάντησε: «Έχετε τρελαθεί; Είμαι παντρεμένη στην καρδιά μου».



Πηγή:stylista.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: