Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Η παράξενη παιδική ηλικία του Johnny Depp

 Ο Johnny Depp παραδέχτηκε ότι κατά την παιδική του ηλικία αισθανόταν εντελώς «φρικιό».


Ο πρωταγωνιστής της ταινίας “Rango”, που είναι πατέρας της 11χρονης Lilly Rose και του 8χρονου Jack και έχει παντρευτεί την Vanessa Paradis, περίγραψε με ειλικρίνεια την μοναχική παιδική του ηλικία: «Πέρασα μια περίεργη παιδική ηλικία. Σε ηλικία 5 ετών αισθανόμουν «περίεργα». Στα 12 ήμουν εγώ ενάντια σε όλο τον κόσμο. Μου άρεσε να κλειδώνομαι στο δωμάτιο μου και να παίζω κιθάρα. Πρέπει να πέρασα γύρω στα τρία χρόνια εκεί μέσα.»

Πάντως, ο ερχομός της Γαλλίδας τραγουδίστριας-ηθοποιός Vanessa Paradis στην ζωή του Johnny Depp πριν από 12 χρόνια, βοήθησε τον ηθοποιό να αποδεχτεί τον εαυτό του όπως είναι; « Το σημαντικότερο με την Vanessa είναι ότι δεν χρειάζεται πια να υποκρίνομαι, είμαι ο εαυτός μου. Πριν γνωρίσω την Vanessa έψαχνα διαρκώς να βρω κάτι. Αυτό το εντόπισα πριν 12 χρόνια και είμαι πια ήρεμος. Υπήρχαν κάποιες στιγμές που ένοιωθα να καίγομαι μέσα μου.»


πηγή:mtvgreece

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: