Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Η GWYNETH PALTROW ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ

Eίναι έτοιμη να αφήσει το Λονδίνο και να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Στην Αμερική.


Εδώ και πολλά χρόνια ζει στο Λονδίνο με τον βρετανό τραγουδιστή σύζυγό της, Chris Martin και τα δύο παιδιά τους, Apple και Moses. Παρόλο που η καθημερινότητα του ζεγαριού στο Λονδίνο είναι πολύ όμορφη, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της τελευταίας της ταινίας «Country Strong» στο Nashville, η Gwyneth ερωτεύτηκε την πόλη.
Eχει αρχίσει να θέλει να μετακομίσει πίσω στην Αμερική. «Λάτρεψα το Nashville. Έχει κάτι το ιδιαίτερο, σε ξεκουράζει και όλοι είναι τόσο ευγενικοί. Απλά το λάτρεψα. Αν θα μετακόμιζα εδώ; Θα μου άρεσε πολύ. Το Λονδίνο είναι υπέροχο, αλλά μου λείπει η Αμερική. Νιώθω ότι στις μέρες μας είμαστε πολίτες του κόσμου».
Φυσικά όλα αυτά ειπώθηκαν αφού είχε την ευκαιρία να εξερευνήσει την πόλη, αλλά και την τοπική μαγειρική, όπως κάνει πάντα όταν βρίσκεται σε νέα μέρη. «Ήμουν 18 χρονών όταν άρχισα να ταξιδεύω γυρίζοντας ταινίες και ήταν τόσο μοναχικά. Το να εξερευνώ έγινε κάτι που μπορούσα να κάνω όταν μου έλειπε το σπίτι μου και η ανακάλυψη ξεχωριστών σημείων, μουσείων και μαγαζιών με έκανε να νιώθω λιγότερο μόνη. Και γενικά έχω μεγάλη περιέργεια. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, ένα μεγάλο κομμάτι της ‘έρευνάς’ μου είχε ως έρεισμα το φαγητό! Ήταν τόσο υπέροχο να εξερευνώ το Nashville στα διαλείμματα των γυρισμάτων, γιατί μπορείς να βρεις πολλά κρυφά ‘διαμάντια’ εκεί».



Πηγή:madamefigaro.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: