Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

GWEN STEFANI: ΕΙΧΕ MUMMY BLUES

Η Gwen Stefani ένιωθε τόσο χάλια μετά την εγκυμοσύνη της πο δεν μπορούσε να γράψει μουσική.


Η 41 χρονη pop singer ήταν τόσο δυσαρεστημένη με το σώμα της μετά τη γέννηση του δεύτερου γιού της Zuma (Αύγουστος 2008) που δεν είχε καθόλου έμπνευση για νέο μουσικό υλικό. Με αποτέλεσμα η μπάντα της να κάνει περιοδεία χωρίς να έχει νέο single να λανσάρει. «Δεν σχεδίαζα να κάνω περιοδεία. Ήμουν κι ένιωθα τόσο χάλια μετά τον Zuma που δεν ήμουν καθόλου cool. Προσπαθουσα να γράψω αλλά δεν έβγαινε τίποτα. Ένιωθα άσχημα επειδή είχα την μπάντα μου να με περιμένει αλλά δεν μπορούσα να γράψω οπότε είπαμε να κάνουμε περιοδεία», αποκαλύπτει η ίδια.

Η Gwen -έχει άλλον ένα γιο, τον 4 χρονο Kingston με τον άντρα της Gavin
Rossdale – παραδέχτηκε ότι ήταν πολύ δύσκολο να ανέβει ξανά στη σκηνή επειδή ήταν πολύ συγκινητικό για εκείνη να ερμηνεύει τα παλιά της τραγούδια. «Δεν είχαμε νέο single, δεν είχα ανέβει στη σκηνή για περίπου 5 χρόνια και κάθε βράδυ με έπιαναν τα κλάματα μετά τη σκηνή. Ήμουν on stage και τραγουδούσα κομμάτια για σχέσεις που είχα και τις οποίες έχω ξεπεράσει και τα παιδιά μου με παρακολουθούσαν. Ήταν τόσο σουρεαλιστικό».


Πηγή:madamefigaro.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: