Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Φωτογράφηση για το Glamour Η Kate Winslet δεν έχει κάνει ποτέ πλαστική!


Η καριέρα της Kate Winslet μετά την μεγάλη επιτυχία του Τιτανικού, όπου πρωταγωνίστησε μαζί με τον Leonardo Di Caprio, ξεκίνησε το υπερατλαντικό της ταξίδι και κατέκτησε την Μέκκα του κινηματογράφου,

το Hollywood, κερδίζοντας μάλιστα και το πολυπόθητο χρυσό αγαλματάκι το 2009 για την ταινία «The Reader».

Η όμορφη ηθοποιός φωτογραφίζεται σήμερα για το περιοδικό Glamour και το τεύχος του Απριλίου, πιο ανανεωμένη από ποτέ. Μιλώντας στο περιοδικό αποκάλυψε ότι πιο μικρή ήταν ένα αρκετά παχουλό κοριτσάκι: «Όταν ήμουν παχουλή οι άνθρωποι μου έλεγαν σαν κομπλιμέντο ‘έχεις τόσο όμορφο πρόσωπο’ και ήταν σαν να έλεγαν ‘τι κρίμα που από τον λαιμό και κάτω δεν είναι και τόσο’.

Φορώντας ένα στενό μαύρο φόρεμα σχεδιασμένο από την Victoria Beckham μας δείχνει το τέλειο σώμα της για το οποίο νιώθει ευτυχισμένη , ενώ δηλώνει πως δεν έχει κάνει ποτέ πλαστική επέμβαση: «Δεν έχω μέρη στο σώμα μου που να μην μου αρέσουν ή να ήθελα να ανταλλάξω με κάποιου άλλου, ή να κάνω πλαστική».



Η 35χρονη ηθοποιός μίλησε ακόμα και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο μεγάλωμα των παιδιών της, ενώ έφερε ξανά στο μυαλό της την ημέρα που κέρδισε το Oscar τρία χρόνια πριν. «Ήμουν από τα παιδιά που ποτέ δεν κερδίζουν στους αγώνες, οπότε το κερδίσω το Oscar ήταν λες και είχα πάρει όλα τα βραβεία μαζί» είπε.




Πηγή: The Huffington Post
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: