Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Γιώργος Καπουτζίδης: "Ζητάω εύκολα συγνώμη"

Η συνέντευξή του στο DownTown




Το ραντεβού μας ήταν κανονισμένο στο θέατρο Ήβη λίγο πριν από την παράσταση. Ο Γιώργος μπήκε μέσα βιαστικά με 20 λεπτά καθυστέρηση. «Χίλια συγνώμη, είχε πορεία στη Σταδίου και άργησα. Είμαι και καινούργιος οδηγός και το GPS που έχω με πήγε από δρόμους που δεν ήξερα». Με casual εμφάνιση και
καλή διάθεση, παρά την ταλαιπωρία στους δρόμους της Αθήνας, χαιρέτησε όλους τους συναδέλφους του στο θέατρο και παρήγγειλε γαλλικό με δύο κουταλιές ζάχαρη. Πέντε λεπτά αργότερα βρισκόμασταν στο καμαρίνι του.


Λοιπόν, Γιώργο, φέτος πρωταγωνιστείς στην παράσταση Φωνάζει ο Κλέφτης του Δημήτρη Ψαθά και υποδύεσαι τον Τιμολέοντα, ένα ρόλο που είχε ερμηνεύσει με μεγάλη επιτυχία ο Ντίνος Ηλιόπουλος. Φοβήθηκες ποτέ τη σύγκριση;
Όχι, δεν φοβήθηκα, γιατί δεν υπάρχει σύγκριση. Θα ήμουν χαζός αν έλεγα «α, ωραία, τώρα θα συγκριθώ με τον Ντίνο Ηλιόπουλο». Αυτός είναι ένας ρόλος που παίχτηκε άψογα, υποδειγματικά, τέλεια. Καλύτερα να τον παίξω εγώ δεν μπορώ, και δεν ξέρω και ποιος μπορεί να το κάνει. Έχει περάσει στο DNA μας, είναι μες στις παιδικές αναμνήσεις μας, τουλάχιστον των ανθρώπων της γενιάς μου. Το θέμα μου ήταν, όμως, αυτό το χαρακτήρα να μπορέσω να τον υποδυθώ εγώ ως Γιώργος όσο το δυνατόν καλύτερα, και αυτό προσπάθησα να κάνω. Δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να πω «θα κλέψω αυτή την κίνηση του Ηλιόπουλου» ή «αυτό ας το κάνω έτσι για να είναι διαφορετικό».



Σε έχουμε δει ως ηθοποιό, παρουσιαστή, σεναριογράφο, ενώ έχεις δοκιμαστεί και ως ραδιοφωνικός παραγωγός. Σε ποιο ρόλο νιώθεις πιο οικεία; Ποιον απολαμβάνεις περισσότερο;
Διαφορετική ευχαρίστηση παίρνω σε καθένα από αυτά. Σίγουρα η βασική δουλειά μου είναι ηθοποιός, καμιά φορά όμως αυτά που σου τυχαίνουν και δεν τα επιδιώκεις τα ευχαριστιέσαι λίγο παραπάνω, γιατί είναι ξαφνικά. Το ότι ήθελα να γίνω ηθοποιός το ήξερα πάρα πολύ καλά και χαίρομαι πάρα πολύ που κατάφερα και έγινα. Πέρασα, όμως, πολύ ωραία σε κάποιες περιόδους που έκανα και τον παρουσιαστή. Απ’ όλα, ωστόσο, για μένα θεωρώ ότι το πιο δύσκολο και δημιουργικό κομμάτι είναι το γράψιμο.


Τι γεύση σου άφησε το Just the Two of Us; Αν σου γινόταν πρόταση, θα το ξανάκανες;
Ήταν πολύ ωραία παραγωγή, πέρασα πολύ ωραία και θα το ξαναέκανα. Τώρα, το αν θα ξαναγίνει το Just the Two of Us του χρόνου δεν το ξέρω, είναι θέμα του καναλιού. Εγώ από συζητήσεις μαζί τους καταλαβαίνω ότι, αν το κανάλι θέλει να το ξανακάνει, πάνω κάτω την ίδια ομάδα θα κρατήσει.



Έχεις μετανιώσει για κάτι στη ζωή σου;
Βέβαια, έχω μετανιώσει για τις φορές που έχω στενοχωρήσει ή έχω πληγώσει κάποιον.



Ζητάς συγνώμη;
Ζητάω συγνώμη, ναι. Πολλές φορές, όμως, μπορεί να μην έχει σημασία για τον άλλο, δυστυχώς. Δεν τα σώζει όλα μια συγνώμη ούτε τα διορθώνει. Θα ζητήσω συγνώμη σαφέστατα –και πολύ εύκολα μάλιστα, δεν θα το σκεφτώ–, αλλά μπορεί να μη φτάνει. Δεν είναι μαγική λέξη η συγνώμη.



πηγή:stylista.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: