Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ελεωνόρα Μελέτη, Τάκης Ζαχαράτος, Δημήτρης Ουγγαρέζος: Στο "Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο"


Δημήτρης Ουγγαρέζος


Όπως έχει δηλώσει και στο παρελθόν περνάει πολλές ώρες με τον Γιώργο Λιάγκα: “Είναι αλήθεια ότι με τον Λιάγκα περνάω περισσότερες ώρες από την μάνα μου. Παίζουμε αλλά χάνει. Δεν ξέρει να χάνει. Γυρίζει το μάτι του. Γιαυτό και προσπαθώ να κρατώ μία ισσοροπία. Η Φαίη είναι φοβαρά φιλόξενη. Μου θυμίζει την γιαγιά μου. Φάε, φάε”.

Φέτος ο 31χρονος παρουσιαστής διαγωνίστηκε στο Just the two of us: “Πάντα το τραγούδι το χρησιμοποιούσα σαν αγχωλιτικό. Όταν δεν ήμουν καλά στην Αγγλία έβαζα τραγούδια ελληνικά και τραγούδαγα. Πήγα και σε ένα Fame Story και στο Dream Show. Στο ένα κόλωσα και στο άλλο δεν πρόλαβα γιατί είχα δουλειά”

Επίσης ρωτήθηκε από τον Πέτρο Κωστόπουλο για την σχέση του με τις γυναίκες: “Είμαι λίγο καλυνυχτάκιας, εκεί που σκύβω για το volume του ραδιοφώνου πλησιάζω αλλά δεν κάνω την κίνηση. Δεν βάζω το χέρι. Δεν φιλάω κατευθείαν. Μην με πει και λιγούρι στο πρώτο ραντεβού. Μετά στο δεύτερο ραντεβού πέφτει το φιλί αλλά όχι κάτι παραπάνω. Που το καταλαβαίνεις ότι θέλει παραπάνω;”, ενώ αποκάλυψε μία εμπειρία από την νεαρή του ηλικία: “Έιχα πιάσει από την αρχή ότι οι γυναίκες έιναι εγκεφαλικές. Για να ΄γινει σωστά και ο χορός πρέπει να την γνωρίσεις. Συνήθως είχαν σπουδάσει και ήθελα να τις γνωρίσω, για να κάνουν καλύτερο χορό σε μένα”.

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος μίλησε και για την παιδική του ηλικία: “Επειδή ήμουν μοναχοπαίδι ήμουν πολύ κακομαθημένο, και την είχα δει. Ήμουν και καλός μαθητής. Στο κατηχητικό έμαθα να μην είμαι έτσι. Να μοιράζομαι πράγματα”.

Τέλος μίλησε για την σχέση του με την Δούκισσα Νομικού και ποιες ελληνίδες του αρέσουν: “Η Δουκίσσα είναι φίλη μου, μου βγάζει να την βλέπω σαν αδερφή μου. Ακόμα και να την βγάζω για φιγούρα. Τις πιο όμορφες θεωρώ την Έλενα Παπαβασιλείου, την Ζέτα Μακρυπουλια την Πόπη Τσαπανίδου. Και η Φαίη μου άρεσε παλιά. Άρρωστος ήμουν παλιά μαζί της. Θέλω να είναι πληθωρική η γυναίκα. Να φρενάρει απότομα και να κορνάρει”.

Τάκης Ζαχαράτος
Ο γνωστός performer σύγκρινε τους σταρ της εποχής μας σε σχέση με τους παλαιότερους: «Δεν μου κάνει “κούκου” κάποιος από τους σύγχρονους celebrities να τον μιμηθώ. Είχα την τύχη όλες τις μεγάλες προσωπικότητες, όπως τη Μελίνα, την Αλίκη, τη Ρένα Βλαχοπούλου, να τις συναντήσω — είχαν ταυτότητα και προσωπικότητα. Λείπει ο τσαμπουκάς σήμερα. Όλες είναι μία φωτοτυπία. Η Μανωλίδου είναι άλλη μία που πουλάει».

Επίσης, μίλησε για την Ελένη Μενεγάκη την οποία έχει κρίνει αυστηρά τον τελευταίο καιρό: «Με έχει απογοητεύσει η αλλαγή του χαρακτήρα της. Η έπαρση είναι νόσος, και, αν το καβαλήσεις το καλάμι, τότε πάει. Αν εμένα που με ξέρεις, ξαφνικά με δεις σαν κάποιον άλλον, δεν θα κάνεις εμετό; Αυτό έπαθα με την Ελένη. Θέλω την αισιοδοξία εγώ, θέλω κέφια και χαρές. Κόντρα στα προβλήματα». Ενώ για τις υπόλοιπες κόντρες που έχει ανοίξει εξήγησε: «Με τα χρόνια το νευρικό σύστημα χτυπάει κόκκινο. Φαντάσου την Τζοκόντα να μεταλλαχτεί. Αυτό έπαθα και εγώ. Η Μιμή μία άλλη. Η Άντζελα μία άλλη. Όλες άλλαξαν. Δεν μου πάει τελικά να είμαι ξινός».

Ο Τάκης Ζαχαράτος αναφέρθηκε και στις εμφανίσεις του στη Θεσσαλονίκη, όπου σημειώνει μεγάλη επιτυχία: «Δεν νομίζω να έχω κάνει μεγαλύτερη επιτυχία στην καριέρα μου από τη φετινή. Τα έχω κάνει όλα μόνος μου. Ξεκίνησα για 10 παραστάσεις και έχω κάνει 50. Θέλω να κάνω τον κόσμο να διασκεδάζει. Να έρχεται ο κόσμος για να ξεχαστεί».

Δεν παρέλειψε όμως σχολιάσει και τη βραδιά επιλογής τραγουδιού για τη Eurovision: «Ήταν λίγο πένθος. Ότι τον κλαίμε τον μακαρίτη. Και η Αρώνη σαν να έλεγε, φοβάμαι μην εκτεθώ, δεν είμαι σαν όλες τις άλλες εγώ». Μίλησε όμως και για τη Ρούλα Κορομηλά με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια: «Τη λατρεύω τη Ρούλα. Η Ρούλα είναι αυθεντική. Να σε βάλει κάτω και να σου βγάλει πράγματα που δεν ήθελες να πεις ποτέ. (...) Η Μενεγάκη βρήκε ένα χωράφι έτοιμο από τη Ρούλα. Έπρεπε κανονικά να της δίνει το μισό μισθό. Το έστησε η Ρούλα και κάποιοι έβγαλαν εκατομμύρια».

Ο Τάκης Ζαχαράτος αποκάλυψε πως είναι μόνος του και περνάει πολύ καλά αυτόν τον καιρό: «Είμαι μόνος και είναι η πρώτη φορά που γουστάρω τόσο πολύ που είμαι μόνος. Εγώ δεν έχω πολύ χώρο για να υπάρχει κάποιος άνθρωπος. Άσε που έχει βγει και ο Ταύρος από μέσα μου που είναι ο ωροσκόπος μου. Εγώ είμαι άνθρωπος που θέλω σε μία σχέση να περνάω καλύτερα απ' ό,τι με τους φίλους μου».

Τέλος, απέφυγε να αποκαλύψει την ηλικία του λέγοντας: «Ανάλογα με το ρόλο. Ο Τάκης Ζαχαράτος είναι 17 επί 18».

Η συνέντευξη τελείωσε με τον Τάκη Ζαχαράτο να τραγουδάει το «My Way» του Φρανκ Σινάτρα, το αγαπημένο τραγούδι του Πέτρου Κωστόπουλου.


Ελεωνόρα Μελέτη
H Ελεονώρα δεν δίστασε να σχολιάσει την Έλλη Κοκκίνου και τη σχέση της με τον 18 χρόνια νεότερό της, Γιώργο Μπόγρη: «Η Κοκκίνου καλά έκανε και τα έφτιαξε με τεκνό. Και ποιος είσαι εσύ που θα βγεις και θα κρίνεις την Κοκκίνου. Αλλά θα ήθελα εγώ να μην κάνω αυτήν την επιλογή στη ζωή μου, γιατί έχω άλλα όνειρα για τον εαυτό μου.Έχω ζήσει τη ζωή μου, δεν έχω απωθημένα, θα θεωρήσω πισωγύρισμα να γυρίσω στα σαράντα μου στη ζωή των είκοσι. (...) Σε 8 χρόνια θα ήθελα να έχω βρει το άλλο μου μισό, τον άνθρωπό μου και να είμαστε μαζι. Το ιδανικό θα ήταν να έχω δύο παιδιά. Σιγά μη δουλεύω στα σαράντα μου στην τηλεόραση. Βρες μου εσύ έναν άνθρωπο που θα ποντάρει ότι στα σαράντα του θα είναι στην τηλεόραση. Βασικά θα ήθελα να μη δουλεύω καθόλου».

Δημοσιεύματα τον τελευταίο καιρό μιλούσαν για ένα θέμα που προέκυψε με την παρουσίαση του δελτίου ειδήσεων του Star το Σαββατοκύριακο, κάτι το οποίο διαψεύδει κατηγορηματικά: «Το θέμα είναι να βγει αυτός ο γελοίος που το έγραψε και να πει πού το βρήκε — γιατί το άρθρο ήταν ανώνυμο. Πήγα στον Σταμάτη Μαλέλη και του είπα: “Η σχέση μου δεν πάει καλά. Μπορώ από δύο Σαββατοκύριακα το μήνα να δουλεύω το ένα”. Και μου λέει, βεβαίως. Ούτε θέμα υπήρξε ούτε τίποτα».

Για το «Dancing With the Stars»: «Φέτος θέλω να διαφέρω επειδή έμαθα ότι θα είναι πολλές όμορφες κοπέλες στο “Dancing”». Επίσης, σχολίασε και το τρέιλερ του σόου στο οποίο ο Γιάννης Λάτσιος εντυπωσιάζει με τις χορευτικές του ικανότητες: «Όταν είδα το τρέιλερ στην αρχή, πίστεψα -γιατί είμαι και ξανθιά βλέπεις- ότι είναι ο Λάτσιος που κάνει τις φιγούρες και εντυπωσιάστηκα. Ο κύριος Λάτσιος είναι ο καλύτερος, ο πιο όμορφος, ο πιο ικανός από εδώ και πέρα, γιατί είναι κριτής μας» είπε χαριτολογώντας.

Όπως εκμυστηρεύτηκε στον Πέτρο Κωστόπουλο πέρσι είχε δεχθεί πρόταση και είχε αρνηθεί αλλά φέτος είπε το ναι: «Πέρσι το φοβήθηκα λίγο, στην Ελλάδα δεν το είχα δει. Το είχα παρακολουθήσει μόνο στην Ιταλία. Ήθελα να δω πώς θα πάει και τελικά φέτος δέχθηκα. Μου άρεσε σαν πρόταση», ενώ για την πορεία που αναμένει να έχει στο παιχνίδι σχολίασε: «Κάτσε να πάμε σε κάνα δυο επεισόδια να πούμε ότι κάναμε μία αξιοπρεπή εμφάνιση — μη γίνουμε ρεζίλι».

Επίσης, η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε και για το Τwitter το οποίο χρησιμοποιεί πολύ συχνά για να εκφράσει την άποψή της για πολλά θέματα αλλά και για να έρθει σε σύγκρουση με κάποιους: «Χρησιμοποιώ το Τwitter για να βγω από τη δύσκολη θέση και να μην απαντήσω στην εκπομπή μου, γιατί υπάρχουν και οι επικριτές που λένε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείς τον αέρα για να απαντήσεις».

Όπως ήταν φυσικό, μίλησε και για τον πρόσφατο χωρισμό της: «Μετά το χωρισμό ο καθένας αντιδρά διαφορετικά. Υπάρχουν αυτές που κλείνονται σπίτι και βάζουν τις πλερέζες. Εγώ δεν είμαι έτσι», ενώ για το θέμα της ζήλειας εξήγησε: «Δεν ζήλευε ο Γιάννης ή μάλλον δεν έδειχνε ότι ζήλευε. Δεν κοίταγε και ποτέ, δεν μου είχε δώσει τέτοιο δικαίωμα. Μπορεί μερικές φορές να ένιωθα εγώ ανασφάλεια, δικιά μου όμως, και να έλεγα τη βλακεία μου».

Για τη στήριξη του κόσμου μετά το χωρισμό η γνωστή παρουσιάστρια εμφανίστηκε εντυπωσιασμένη: «Έλαβα πάρα πολλά μηνύματα μετά το χωρισμό. Έπεσε πολλή τόνωση. Συγκλονιστικό. Είναι καταπληκτική αυτή η υποστήριξη που δέχεσαι από τον κόσμο. (...) Μακάρι σε όλη σου τη ζωή να σε χωρίζουν. Να τον πιάνεις με άλλη γκόμενα, να είναι για τις κλωτσιές, και να βρίσκεις έναν πραγματικό λόγο να χωρίσεις. Γιατί οι άλλοι λόγοι είναι πολύ πιο σοβαροί και πονάνε πολύ πιο πολύ».

Για το ενδεχόμενο επανασύνδεσης ξεκαθάρισε: «Ένα ζευγάρι που χωρίζει δεν χωρίζει για να τα ξαναβρεί. Δεν είμαι Πυθία».
πηγή:stylista.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: