Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Διαφορές Άγγλου με Έλληνα κατά τη διάρκεια της εργασίας ...!!!


Δείτε τις Διαφορές ...!!!

Πολύ καλό!!!!! χαχαχαχα




Άγγλος..............................
Ελληνάρας...................................
Σοβαρά ; Απίστευτο ! Εντυπωσιακό!
Πω , πω κουφάθηκα ρε πούστη!
Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα
Στ' αρ@$&/α μου !
Μου αρέσουν οι προκλήσεις
Γ@μώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!
Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα
Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπαριά !
Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας
Να πάει να γ@μηθεί και να το κάνει μόνος του ο καριόλης!
Ναι , οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω
Ωραία ! Και κερατάς και δαρμένος !
Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα
Είναι εντελώς μα#@λας !
Με συγχωρείτε
ΕΕ ! Εσύ !
Με συγχωρείτε, Κύριε !
ΕΕ ! Εσύ ! Ναι , ΕΣΥ ρε μ@λάκ@!
Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα
Είστε όλοι άχρηστοι !
Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω
Δε γα#%*(σαι λέω εγώ!
Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της
Τι ; Πήρε προαγωγή ; Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπουκώσει!!
Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα ;
Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα;
Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη
Καλά , σκατά έχεις στο μυαλό σου;
Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε
Πάλι τα @ρχίδι@ μου πήρε!
Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανέλιξη
Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας !
Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας
Πάλι χάλασε η μπαχατέλα!
Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες
Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!
Ο ανελκυστήρας δε λειτουργεί
Από τα σκαλιά και άμα σ' αρέσει !


Πηγή: himaira.blogspot.com
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: