Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: Έχω υπάρξει αρρωστημένα ζηλιάρα



Η Έλενα Παπαβασιλείου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου μιλώντας για τις ανασφάλειες που είχε στη εφηβεία της, για τον έρωτα και την ζήλεια.


Για την τηλεόραση και το παιδικό της όνειρο, αναφέρει: «Είμαι πολύ χαρούμενη με αυτό που κάνω. Έβλεπα πολύ μικρή τηλεόραση και παθιαζόμουνα και ήθελα να δουλέψω κάποια στιγμή εκεί. Είχα όνειρο να παρουσιάσω τη Eurovision. Μου αρέσει ο χορός αλλά ποτέ δεν ήθελα να γίνω ούτε χορεύτρια, ούτε ηθοποιός. Μου άρεσε η τηλεόραση και τα μαθηματικά. Έχω σαδομαζοχιστική σχέση με τη δουλειά μου. Ξυπνώ 4:30 το πρωί. Αυτό δεν συνηθίζεται. Από την άλλη, άλλο τόσο με πωρώνει. Έχω πάρα πολύ διάθεση. Πειράζω όλο τον κόσμο στο πλατό».

Για τον λόγο που είναι μόνη της, όπως έχει δηλώσει από το 2009, τονίζει: «Είχα μακροχρόνιες σχέσεις, έχω ερωτευτεί παράφορα, θεραπεύτηκε και αυτό. Δεν είναι κακό να μένει κάποιος μόνος του. Εγώ τα έχω βρει μια χαρά με μένα τώρα. Μικρή είχα ανασφάλειες. Στην εφηβεία είχα μεγάλες ανασφάλειες με την εμφάνισή μου. Ντρεπόμουν όταν άρχισε να αναπτύσσεται το σώμα μου».

Και συνέχισε μιλώντας για τις προσωπικές της σχέσεις, λέγοντας: «Δεν έχω κάποια δραματική εμπειρία. Έχω κλάψει κι έχω πλαντάξει. Νομίζω όμως ότι έχω γλιτώσει το κέρατο. Δεν έχω πιάσει κανέναν. Πίστευα στους πρίγκιπες με τα άσπρα άλογα στα 18 μου. Τα έβλεπα πολύ ρομαντικά».

Τέλος, αποκάλυψε ότι έχει να ρίξει χαστούκι σε έναν άντρα, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Έχω υπάρξει αρρωστημένα ζηλιάρα, αλλά τα έχω ξεπεράσει αυτά πιστεύω τώρα πια. Έχω ρίξει μέχρι και σφαλιάρα. Δεν πιστεύω όμως στο ξύλο". τέλος, έδωσε τον δικό της ορισμό του σέξι άντρα: "Προσέχω το βλέμμα, το πώς θα μιλήσει, την κορμοστασιά του, πώς θα μου πιάσει το χέρι».
Πηγη:myworld.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: