Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Αντιγόνη Ψυχράμη: «δεν με ενοχλούν τα σχόλια»

«Ιερόδουλη» την αποκάλεσε η Χριστίνα Πολίτη και η Αντιγόνη Ψυχράμη δεν άφησε χωρίς απάντηση όσους επέκριναν την εμφάνισή της στον εθνικό τελικό της Eurovision. Μιλώντας στην κάμερα του Star, η τραγουδίστρια είπε ότι κάθε άποψη είναι σεβαστή.


«Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ήθελα να είναι και ευχαριστώ πολύ και τις χορεύτριες που στάθηκαν πλάι μου», είπε η Αντιγόνη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων τoυ Starκαι πρόσθεσε πως η ίδια είναι ικανοποιημένη με την εμφάνισή της.

Σχολιάζοντας όσα είπε η Χριστίνα Πολίτη στο πάνελ του «Καφές με την Ελένη», η τραγουδίστρια είπε: «δικαίωμα του καθενός να εκφράζεται όπως θέλει. Εγώ θα συνεχίσω να κάνω την δουλειά μου».

Ψυχραιμότατη η Αντιγόνη, παρά το ότι άκουσε και ακούει τα εξ’ αμάξης... «Εγώ πήγα, πέρασα καλά, από εκεί και πέρα η ζωή και η δουλειά μου συνεχίζονται», ανέφερε.

«Δεν με ενοχλούν όλα αυτά. Κάθε άνθρωπος λέει την άποψή του, όπως κι εγώ λέω την δική μου και είναι σεβαστή», κατέληξε η τραγουδίστρια.

Πηγή:star.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: