Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Ashton Kutcher – «έχω φάει χυλόπιτα από την Jennifer Aniston!»

Ο Ashton Kutcher σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «The Graham Norton Show» παραδέχτηκε ότι όταν ήταν στο σχολείο είχε βάλει στοίχημα με ένα συμμαθητή του να ζητήσει σε ραντεβού την Jennifer Aniston!

Τελικά, τη συνάντησε την εποχή που ήταν παντρεμένη με τον Brad Pitt και όπως είπε «Ζήτησα την άδειά του για να της προτείνω να βγούμε»!!!
"Ο Brad με κοίταξε και μου είπε...εντάξει, προχώρα! Οπότε της το ζήτησα κι εκείνη με απέρριψε... Αλλά τώρα είμαστε φίλοι», είπε χαρακτηριστικά ο 32χρονος (σήμερα) σύζυγος της Demi Moore!
Πάντως το όνειρο του Ashton Kutcher είναι να γεράσει όμορφα και με αξιοπρέπεια.
Καταλάβε ότι η Demi Moore είναι η γυναίκα της ζωής του σχεδόν από την αρχή!
Όπως λέει «...η ίδια το κατάλαβε. Εγώ απλώς ένιωθα δέος κοντά της. Δεν ήταν επιλογή μου, ήταν αναπόφευκτο. Πραγματικά, αν όταν πεθάνω μου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσω το Δημιουργό μου, δεν πιστεύω ότι θα νιώσω μεγαλύτερο δέος από αυτό που νιώθω κάθε φορά που βρίσκομαι δίπλα στη γυναίκα μου»!


Πηγή:athensdeejay.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: