Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Αντώνης Ρέμος: "Στα 40 μου διέλυσα όλη μου τη ζωή"

«Η τέταρτη δεκαετία που διανύω μπήκε για μένα με τον πιο σκληρό τρόπο. Χώρισα, πήγα στα δικαστήρια με την προηγούμενη δισκογραφική μου εταιρία, διέλυσα όλη μου τη ζωή, όλο μου το είναι, αλλά...
η επόμενη μέρα με βρίσκει όρθιο, με μια καινούργια σχέση, γεμάτο δύναμη και ζωή για δουλειά και δημιουργία» δηλώνει ο Αντώνης Ρέμος πιο ώριμος και κατασταλαγμένος από ποτέ. Όσο για τον Ηρακλή είπε χαρακτηριστικά: «Έδωσα όλο μου το συναίσθημα, όλη μου τη ζωή. Ήθελα να βοηθήσω. Πληγώθηκα πάρα πολύ- και οικονομικά-. Τόλμησα να μπω στον κόσμο του ποδοσφαίρου και κάηκα».
Οι δύσκολες στιγμές που πέρασε, τον βοήθησαν να συνειδητοποιήσει ποιοι είναι οι αληθινοί του φίλοι: «Στα δύσκολα μετράς ποιος είναι ο πραγματικός φίλος. Συνειδητοποίησα ότι είχα πολλούς δήθεν φίλους, που νόμιζα ότι θα μπορούσα να στηριχτώ πάνω τους. Την ίδια στιγμή όμως ανακάλυψα ότι είμαι από τους τυχερούς εκείνους ανθρώπους που οι πραγματικοί τους φίλοι δεν μετρώνται στα δάχτυλα του ενός μόνο χεριού. Και εγώ τους φίλους μου τους πραγματικούς τους μέτρησα και στα δυο μου χέρια».
«Δεν κατάλαβα; κατηγορούμαι επειδή μπορεί να έβγαλα λεφτά με τραγούδια που μιλάνε για πόνο, αγάπη ή φτώχεια; έχω ζήσει φτωχός. Ξέρω καλά πως είναι». Γυρίζοντας πίσω στα παιδικά του χρόνια, θυμάται ότι ήταν πολύ δύσκολα: «Έζησα φτώχεια, εντάσεις, χωρισμούς. Δεν είχα την θαλπωρή άλλων παιδιών» τόνισε σχετικά με τα χρήματα.
Άραγε πειράχτηκε όταν ο Σάκης Ρουβάς στο X-Factor του είχε πει ότι “η ευτυχία έρχεται μόνο μ' ένα παιδί”; Ο Αντώνης Ρέμος απάντησε: «Όχι βέβαια. Εγώ του την είχα πει! Και μου την ανταπέδωσε δημοσίως..."

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: