Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

To νέο βιντεοκλίπ της Ελένης Φουρέιρα

Φορώντας ροζ ζακετάκι, ασορτί αθλητικά παπούτσια,τζιν παντελόνι και ακουστικά στα αυτιά, η Ελένη Φουρέιρα τριγυρνά στους δρόμους και τραγουδά: «Άσε με, άσε με μαζί σου εγώ να ζήσω».

Όχι, η σέξι τραγουδίστρια δεν τρελάθηκε, ούτε πανηγυρίζει τη νίκη της στο «Just The Two Of Us». Απλά γυρίζει το νέο της βιντεοκλίπ με τίτλο «Άσε με», και όπως θα δείτε από τα αποκλειστικά πλάνα του Star, το απολαμβάνει με το παραπάνω!

Χοροπηδώντας, χορεύοντας, κάνοντας ποδήλατο μέχρι και ωτοστόπ για έναν έρωτα όπως υπαγορεύει το σενάριο του βιντεοκλίπ, η Ελένη Φουρέιρα παραδέχεται ότι στην πραγματική ζωή δεν θα μπορούσε να τα κάνει αυτά, αν και θα ήθελε: «όταν είμαι ερωτευμένη θα ήθελα πολύ να το κάνω αυτό, αλλά δεν το κάνω».

Στους άντρες δεν έχει πει πολλές φορές «άσε με» γιατί «συνήθως με τον άντρα που είμαι θέλω να είμαι μαζί του. Κάνω αυτό που λέει το τραγούδι». Τι λέει το τραγούδι; «άσε με μαζί σου εγώ να ζήσω, άσε με να σε γνωρίσω».

Όσο για τη Eurovision; Αποκαλύπτει ότιδεν ζήτησε απευθείας ανάθεση για να πάει, ωστόσο εάν της γινόταν (απευθείας ανάθεση) «θα ήμουν πολύ χαρούμενη».

«Το΄χει» όμως όπως λέει και το ομώνυμο τραγούδι της; «Αν “το χω” θα το πει ο κόσμος. Αυτό που έχω εγώ, είναι μεγάλη αγάπη προς όλο τον κόσμο και για τη μουσική. Αυτά τα έχω σίγουρα».

Για όσους πάντως ανησυχήσατε για το «συντηρητικό» της ντύσιμο, έχουμε να σας πούμε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πιο… αποκαλυπτικό! Περιμένετε και θα δείτε!


πηγή:e-gossiproom

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: