Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Kesha: «Ήξερα τα πάντα για το σεξ πριν τα 7»


Θεωρείται η νέα πριγκίπισσα της ποπ παγκόσμιας σκηνής, μετράει μόλις 23 χρόνια και όμως, έχει κερδίσει εκατομμύρια δολάρια από τα επιτυχημένα της single.


Ο λόγος για την ανατρεπτική και ταλαντούχα Kesha που με το τραγούδι της "Tik Tok", έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο.

Στη συνέντευξή της στην εφημερίδα The Times, η Kesha μίλησε για την ζωή της και αποκάλυψε πολλά στοιχεία της προσωπικής της ζωής που δύσκολα θα φανταζόμασταν.

Η διάσημη τραγουδίστρια είπε ότι ήδη από την ηλικία των εφτά ετών, ήξερε τα πάντα γύρω από το σεξ και δεν είχε κανένα πρόβλημα να μιλά για αυτό.

Όπως αποκάλυψε, η μητέρα της ήθελε να γίνει μια υπεύθυνη κοπέλα για αυτό και της μίλησε από πολύ νωρίς για τις... μελισούλες και τα λουλουδάκια.

«Ήξερα τα πάντα για το σεξ πριν ακόμα κλείσω τα εφτά. Η μαμά μου με άφηνε μόνη μου στο σπίτι όταν ήμουν 14, με μια πιστωτική κάρτα και ένα κουτί προφυλακτικά και τα κλειδιά πάνω στο αυτοκίνητο και μου έλεγε ‘μη μείνει έγκυος, μη πιεις και μην οδηγήσεις’», ανέφερε η Kesha.

«Έπρεπε λοιπόν να ήμουν υπεύθυνη για τον εαυτό μου», πρόσθεσε.

Η Kesha μίλησε επίσης και για τα τολμηρά της show που πολλές φορές έχουν βρεθεί στο αστόχαστο πολλών γονέων.

«Δεν είμαι μπειμπι σίτερ. Υπάρχει σεξ. Υπάρχει αλκοόλ. Τα παιδιά θα το πάρουν χαμπάρι κάποια μέρα», ανέφερε χαρακτηριστικά η διάσημη τραγουδίστρια.

Πηγή: protothema.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: