Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Οι «παγίδες» των ινστιτούτων αισθητικής

Οι «παγίδες» των ινστιτούτων αισθητικής

Εν μέσω κρίσης, όταν το εισόδημα μειώνεται και ο οικογενειακός προϋπολογισμός περιορίζεται, γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής και λέσχες αδυνατίσματος αναγκάζονται να ρίξουν πολύ νερό στο κρασί τους, προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές να διαθέσουν χρήματα από το υστέρημά τους για τη βελτίωση του τρόπου ζωής τους.
Ως αποτέλεσμα, δεκάδες προσφορές έχουν κάνει την εμφάνισή τους τις τελευταίες ημέρες σε κέντρα γυμναστικής και αισθητικής: ετήσιες συνδρομές μειωμένου κόστους, «υπερπροσφορές» που συνδυάζουν γυμναστήριο με επισκέψεις σε διαιτολόγους, μασέρ ή αισθητικούς, ακόμη και δωρεάν συνεδρίες για αποτρίχωση ή... κομμωτήριο συνδυάζονται με γυμναστική και αδυνάτισμα.

Οι ειδικοί εξηγούν ωστόσο ότι αρκετές προσφορές- όσο ελκυστικές και αν φαίνονται- κρύβουν κινδύνους για τον ανυποψίαστο καταναλωτή ο οποίος διαβαίνει την πόρτα μιας τέτοιας επιχείρησης κυνηγημένος από τις... ενοχές για τις ατασθαλίες στα χριστουγεννιάτικα τραπεζώματα.

«Πολλές από τις εν λόγω επιχειρήσεις ακολουθούν μια σειρά από παράνομες πρακτικές, όπως το να ζητούν προκαταβολή χρημάτων για ετήσιες συνδρομές ή για “πακέτο συνεδριών”,να εμφανίζουν εικονικές προσφορές ή να αρνούνται την επιστροφή των χρημάτων σε περίπτωση διακοπής μιας ετήσιας συνδρομής» τονίζει μιλώντας στο «Βήμα» ο υπεύθυνος μελών της ΕΚΠΟΙΖΩ (Ενωση Καταναλωτών- Η Ποιότητα της Ζωής) κ. Ηλίας Κοκουγιάννης, προσθέτοντας ότι εδώ και χρόνια η Ένωση δέχεται εκατοντάδες σχετικές καταγγελίες από καταναλωτές που πέφτουν θύματα εξαπάτησης. «Ταυτόχρονα, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις τέτοιου τύπου οι οποίες πτωχεύουν, ενώ έχουν ήδη προεισπράξει συνδρομές για δύο και τρία έτη! Τότε οι καταναλωτές τρέχουν να απαιτήσουν τα χρήματά τους, όμως είναι ήδη αργά. Σε τέτοιες περιπτώσεις ισχύει ο θλιβερός κανόνας “ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”» προσθέτει με νόημα.

Σε περίπτωση που συναλλαχθήκατε με επιχείρηση που παραβαίνει τους παραπάνω κανόνες μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στους παρακάτω φορείς:

Συνήγορος του Καταναλωτή

210 6460.862, 210 6460.814, 210 6460.612, 210 6460.734, 210 6460.458

www.synigoroskatanaloti.gr

Ένωση Καταναλωτών «Η Ποιότητα της Ζωής» (ΕΚΠΟΙΖΩ)

210 3304.444 (Αθήνα)

2310 257.776 (Θεσσαλονίκη) www.ekpizo.gr

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ)

2310 233.333- 2310

269.449- 801-11-17200

www.kepka.org

ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ ΓΟΚΕ)

210 3632.443 Ανοιχτή Γραμμή: 11711 www.inka.gr
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: