Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Οι συμβουλές της Πάλτροου στις εργαζόμενες μητέρες

Μια αναλυτική περιγραφή μιας από τις πιο δύσκολες ημέρες της ζωής της παρέθεσε στο blog «GOOP» η διάσημη ηθοποιός, σύζυγος και μητέρα προς ενημέρωση αλλά και ενίσχυση γυναικών με παρόμοια προβλήματα.


Σε ένα blog που έχει φιλοξενήσει αντίστοιχες εμπειρίες από πολλές επιτυχημένες επαγγελματικά γυναίκες που πασχίζουν να είναι εξίσου «αναγνωρισμένες» και από τα μέλη της οικογένειάς τους, η σύζυγος του frontman των Coldplay, παρέθεσε ένα «εξαντλητικό» 24ωρο: «Ετοίμασα στην Άπλ για το σχολείο, την τάισα αλλά μέχρι τις 8 το πρωί ο Μόουζες δεν είχε δώσει κανένα σημείο ζωής. Τον ξύπνησα στις 8.20 και αγκαλιά πήγαμε μαζί στην κουζίνα όπου ετοίμασα το πρωινό του. Στη συνέχεια τους πήγα σχολείο».

Η ηθοποιός συνέχισε την αφήγησή της υπογραμμίζοντας τον περιορισμένο προσωπικό χρόνο στη διάρκεια της ημέρας: «Γύρισα σπίτι και έκανα τη γυμναστική μου για 45 λεπτά. Μετά έτρεξα στον πάνω όροφο για το ντους μου. Το απαραίτητο στρέτσινγκ μετά τη γυμναστική προσαρμόστηκε μέσα στη μπανιέρα ταυτόχρονα με τη δράση του κοντίσιονερ στα μαλλιά μου. Στη συνέχεια πήγα πάλι στον κάτω όροφο για μαραθώνιο τηλεφωνικών συνεντεύξεων και έλεγχο των emails μου. Το απόγευμα ραντεβού με τη στιλίστριά μου για πρόβα εκατομμυρίων ρούχων μεταξύ των οποίων έπρεπε να διαλέξω μόλις έξι σύνολα για τις εμφανίσεις μου στο ταξίδι μου στο Νάσβιλ. Ξαφνικά τα παιδιά ήρθαν τρέχοντας από το σχολείο, τα έκανα μπάνιο και στη συνέχεια αποφασίσαμε τι cupcakes θα φτιάξουμε. Το κουδούνι χτύπησε λίγο αργότερα για να δεχτούμε επίσκεψη από θείους και θείες και άφησα τα παιδιά να φάνε όσα cupcakes ήθελαν. Βράδυ πια τα έβαλα για ύπνο, άλλαξα γρήγορα μια μπλούζα και έφυγα να συναντήσω τις φίλες μου για ποτό».

Οι κανόνες που οργανώνουν τη ζωή της τόσο καλά αποκαλύφθηκαν από την ίδια διαδικτυακά και συνίστανται στους εξής: «Γράψε όλες σου τις δουλειές σε ένα ημερολόγιο, εστίασε σε αυτό που κάνεις κάθε φορά, μαγείρεψε τα σαββατοκύριακα όσο περισσότερο μπορείς ή παράγγειλε φαγητό σταθερά από τα ίδια εστιατόρια, ετοίμασε τα ρούχα των παιδιών από την προηγούμενη ημέρα για να έχεις χρόνο το πρωί και τέλος κάνε τα τηλεφωνήματά σου όταν οδηγείς από το σχολείο (όπου έχεις αφήσει τα παιδιά) στο σπίτι».

Πηγή: yupi.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: