Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

"Ποτέ δεν μπόρεσα να μετρήσω τις γυναίκες με τις οποίες έχω πάει"


Μπορεί τώρα να είναι παντρεμένος, κάποτε όμως ήταν ένας άτακτος εργένης. Ο λόγος για τον Πασχάλη Τσαρούχα που μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ»
για την ερωτική του ζωή πριν παντρευτεί, τη σχέση του με τη Θεοφανία αλλά και την οικονομική του κατάσταση.

«Ποτέ δεν μπόρεσα να μετρήσω τις γυναίκες με τις οποίες έχω πάει. Είναι ένας μεγάλος αριθμός, τριψήφιος!», δήλωσε ο ηθοποιός ενώ δε δίστασε να αποκαλύψει πως έχει ζήσει και με πολύ λίγα.

«Έχω ζήσει και με 200 ευρώ τον μήνα. Δεν είχα να πληρώσω ούτε το ενοίκιό μου. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι καλό να ζουν οι άνθρωποι έτσι. Έχω γνώση που πώς βγαίνουν τα λεφτά και ποια είναι η αξία των χρημάτων. Από την άλλη, με όλη αυτή την αναγνωρισιμότητα μέσω της τηλεόρασης, χάσαμε την αξία του τι είναι αυτό που παίρνω. Γιατί ξέρεις, η δική μας δουλειά είναι περίεργη. Δεν σου μένει χρόνος για τον εαυτό σου. Καμιά φορά, γελάμε με τους φίλους μου, όταν τους λέω ότι όταν είχα αρκετά χρήματα και μπορούσα να αγοράσω μία καλή μηχανή δεν προλάβαινα να κάνω ταξίδια. Τώρα που δεν έχω αρκετά χρήματα για ταξίδια, έχω πάρα πολύ χρόνο!»

Μεταξύ άλλων παραδέχθηκε επίσης ότι όπως και δεκάδες άλλα ζευγάρια έτσι και εκείνος με τη Θεοφανία έχουν περάσει κρίση στονγάμο τους. «Δεν νομίζω ότι υπάρχει γάμος, ο οποίος δεν περνά κρίση κάθε μέρα. Κάθε μέρα δοκιμάζεσαι, δοκιμάζει ο άλλος εσένα. Πάντα το στραβό ελλοχεύει. Σημασία έχει πώς περνάς παρακάτω».

Για το εάν έχει απατήσει ή έχει απατηθεί…«Και βέβαια έχω απαντήσει και με έχουν απατήσει. Ξέρεις κανέναν που δεν έχει απατηθεί; Γιατί εγώ δεν ξέρω κανέναν. Εκτός από τους γονείς μας, που ήταν λίγο μονολιθικοί, αλλιώς μεγαλωμένοι. Θα ήθελαν να το έχουν κάνει, όμως και υπό αυτήν την έννοια, με το νου τους, το έχουν κάνει σίγουρα».

Πηγή: .protothema.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: