Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Κ. Παπουτσάκη: Παραήμουν αθώα

Ενάμιση χρόνο μετά την τελευταία μεγάλη της συνέντευξη, η Κατερίνα επανέρχεται έχοντας, όπως λέει, αλλάξει πολύ μέσα της. 


 Εκλαψε, στενοχωρήθηκε, όμως βρήκε τελικά έναν καινούργιο εαυτό που αγαπάει πολύ. 



«Πολύ δύσκολα η δημόσια εικόνα ενός ανθρώπου ταυτίζεται με την πραγματική. Σε κάποιους συμβαίνει. Στη δική μου περίπτωση είχε πέσει πολύ λάσπη», αναφέρει με χαρακτηριστικό παράπονο για όσα κατά καιρούς γράφονταν με αφορμή την προσωπική της ζωή. 

Οσον αφορά το παρόν: «Είμαι σε πάρα πολύ καλή φάση. Τον προηγούμενο καιρό, με όλο αυτό το φόρτωμα, δεν ήμουν καλά, κυρίως λόγω της αρνητικής δημοσιότητας και τς υπερέκθεσης», υποστηρίζει και με απόλυτη ειλικρίνεια,παραδέχεται ότι έχει και η ίδια ευθύνη: 



« Ηταν επιλογή που είχα κάνει, να παίξω το ρόλο της Άλικης, η οποία, θεωρώ ότι τελικά μου έκανε καλό. Εμαθα πράγματα, με έκανε πιο δυνατή. Ηταν μια εμπειρία, με καλές και κακές στιγμές. Τον τελευταίο καιρό ηρέμησα, δούλεψα σκληρά, είμαι πιο κοντά σε αυτά πραγματικά θέλω». 

ΠΗΓΗ: Down Town
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: