Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

«15 χρόνια με την Μαρία ήμουν πιστός!»


Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο Στράτος Τζώρτζογλου στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την πρώην σύζυγό του Μαρία Γεωργιάδη, τον μονάκριβο γιο του Αλκιβιάδη αλλά και την επίθεση που δέχεται τελευταία η Ζέτα Μακρυπούλια.


Ο ηθοποιός έγινε πατέρας στα 31 του ενώ είχε παντρευτεί στα 21. «Ημουν 31 όταν γεννήθηκε ο Αλκιβιάδης. Και είχα παντρευτεί στα 21. Οταν βρεις τον άνθρωπο που αισθάνεσαι ότι μέσα από αυτή τη σχέση θα ολοκληρωθείς, και θα σου δώσει την ευκαιρία να δώσεις και όχι να πάρεις -γιατί συνήθως αυτό επιδιώκουμε από τις σχέσεις, να πάρουμε- τότε δεν υπάρχει ηλικία. Απελευθερώθηκα μέσα από αυτή τη σχέση. Δεν αισθάνθηκα ποτέ δεσμευμένος.

Εγώ αισθάνομαι ότι είναι πιο μεγάλη σκλαβιά να γυρνάς δεξιά και αριστερά, να ζεις σε ένα χάος και να μην ξέρεις τι σου γίνεται. Ήμουν τυχερός. Το να γυρνάς με διάφορες γυναίκες είναι σαν να αλλάζεις κάθε μέρα επάγγελμα — τη μια μέρα ηθοποιός, την άλλη μανάβης, την άλλη μπακάλης. Ε, δεν γίνεται αυτό», είπε χαρακτηριστικά ο Στράτος στο τηλεοπτικό ζευγάρι.

Οσον αφορά τις φήμες που τον θέλουν γυναικοκατακτητή, ο Στράτος Τζώρτζογλου απάντησε: «Αυτό που είπα είναι ότι έχω πάει με τέσσερις γυναίκες ταυτόχρονα! Σχέσεις, όμως, είχα ελάχιστες. Μέσα σε εννιά χρόνια, είχα τέσσερις σοβαρές σχέσεις. Όταν χώρισα με τη Μαρία και έμεινα μόνος μου, γινόταν χαμός. Τα περισσότερα από αυτά που γράφονταν ήταν ψέματα. Εχω περίεργη φάτσα. Δεν μπορώ να πείσω, κανείς δεν το πιστεύει, ότι ήμουν 15 χρόνια με τη Μαρία και ήμουν πιστός. Η Μαρία όμως το ξέρει».

Ο Στράτος που έχει μεγάλη αδυναμία στον γιο του λέει: «Το παιδί σού μαθαίνει ότι ολοκληρωμένος κι ευτυχισμένος γίνεσαι όταν δίνεις. Χωρίς να περιμένεις να πάρεις».

Τέλος ο ηθοποιός ρωτήθηκε και για την επίθεση που δέχεται η Ζέτα Μακρυπούλια: «Χωρίς να θέλω να τοποθετηθώ, θεωρώ ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να κοιτάει τη ζωή του. Εγώ έχω υποστεί χιλιάδες επιθέσεις. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να κρίνει κανέναν. Τι σημαίνει ηθοποιός; Μπορεί για κάποιους ρόλους κάθε άνθρωπος να είναι τέλειος. Ίσως νομίζουν ότι λέγοντας αυτό θα προκαλέσουν ντόρο».

Πηγή: protothema.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: