Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

"Τα λεφτά μου έσωσαν τον έμπορο ναρκωτικών πατέρα μου"


Είναι ένας από τους πιο προσοδοφόρους σταρ, με τους κριτικούς ταινιών να τον 
ονομάζουν ως τον νέο Tom Hanks.
Για δυο συνεχόμενα χρόνια, ο Shia LABeouf έχει ανεβάσει κατά πολύ τις μετοχές του στο Hollywood και μόλις στα 24 του είναι ήδη πολυεκατομμυριούχος! Και όμως το κίνητρο του σταρ για να ξεκινήσει να δουλεύει, δεν ήταν ούτε τα γρήγορα αμάξια, ούτε η χλιδάτη ζωή... Αντιθέτως, ο Shia ήθελε να επανενώσει και πάλι τη διαλυμμένη οικογένειά του, αφού ο πατέρας του ήταν έμπορος ναρκωτικών...

Έτσι ξεκίνησε την ηθοποιία στην ηλικία των 12. "Κατηγορούσα τα χρήματα για τη διάλυση της οικογένειάς μου. Είναι ο λόγος που ξεκίνησα να δουλεύω από τόσο νωρίς. Ήθελα πίσω την οικογένειά μου", λέει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα The Sun ο ηθοποιός, ο οποίος μεγάλωσε με τη μητέρα του Shayna Saide, σε ένα προβληματικό σπίτι, όπου τα χρήματα ήταν λιγοστά.

"Ο πατέρας μου δεν ήταν ποτέ κοντά μας, γιατί πουλούσε ναρκωτικά για να μας κρατήσει ζωντανούς. Ούτε η μητέρα μου ήταν γύρω μας, γιατί πουλούσε φυλλάδια στο πάρκο για να μας κρατήσει ζωντανούς. Δεν είχαν ποτέ χρόνο για τους δυο τους και ήρθαν σε ρήξη", λέει χαρακτηριστικά ο ηθοποιός και συνεχίζει:

"Κατέστρεψε τη ζωή μου για πολύ καιρό. Δεν είμαι ο πρώτος που το περνάει αυτό, αλλά κατηγορούσα τον εαυτό μου. Αλλά δεν ήταν γραφτό τους να είναι μαζί. Και είμαι εντάξει με αυτό. Τους αγαπάω και τους δυο και είναι φίλοι".

Τα χρήματα, αλλά και ο πατέρας του ήρθαν πίσω στη ζωή του σταρ όταν ξεκίνησε την ηθοποιία το 1998. Ο Shia ξεκίνησε να δουλεύει στο κανάλι της Disney και όντας ανήλικος, έπρεπε να τον συνοδεύει κάποιος από τους γονείς του στα γυρίσματα. "Νοίκιασα τον πατέρα μου πίσω στη ζωή μου. Αυτή η δουλειά μου έφερε τον πατέρα μου. Τα χρήματα μου έφεραν τον πατέρα μου. Αν δεν είχα χρήματα και κανέναν τρόπο να στηρίξω τον πατέρα μου οικονομικά για να ζήσει, δεν θα είχα πατέρα", προσθέτει ο Shia.

Πηγή: nooz.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: