Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

«Πώς βγήκα νικήτρια από τη μάχη με τον καρκίνο»

Η συγκλονιστική εξομολόγηση πρωταγωνίστριας της σειράς «Τα μυστικά της Εδέμ»

Ήταν από τους ανθρώπους που πίστευαν ότι ποτέ δεν θα αντιμετώπιζε πρόβλημα με την υγεία της. Άλλωστε φοβόταν πολύ τις αρρώστιες και γι' αυτό πρόσεχε τον εαυτό της στο μέγιστο βαθμό. Όμως, η μοίρα παίζει τα δικά της παιχνίδια και ποτέ δεν μπορεί να ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβεί την επόμενη ημέρα. Έτσι λοιπόν, για την ηθοποιό Μαίρη Χήναρη, η μάχη που έδωσε με την επάρατη νόσο άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει πλέον τη ζωή.

Πριν από 17 χρόνια οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από καρκίνο. Ευτυχώς διαγνώστηκε έγκαιρα και μπόρεσε να αντιμετωπίσει την αρρώστια της. Σήμερα, η γνωστή ηθοποιός σε μία αναδρομή της πιο δύσκολης περιόδου της ζωής της, μιλάει σε συνέντευξη της για πρώτη φορά για όλα αυτά που πέρασε.

«Αυτό με χάραξε, μου άλλαξε όλη τη θεώρηση μου για τη ζωή. Ήμουν απαισιόδοξη και είδα τη ζωή με άλλο μάτι. Άρχισα να ζω για το σήμερα και όχι γι' αυτό που θα έρθει σε 3 χρόνια. Η ζωή είναι τώρα. Ευγνωμονώ την αρρώστια μου, γιατί μου άλλαξε τον τρόπο που έβλεπα τα πράγματα. Έγινα αισιόδοξη, χαρούμενη. Χάνεις τη γη κάτω απ' τα πόδια σου αλλά θέλω να πω στις γυναίκες που το βιώνουν να βγουν πιο δυνατές από αυτήν την αρρώστια. Εγώ βγήκα»

Πηγή:newsbeast.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: