Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Ελ Μακφέρσον: Το μυστικό της επιτυχίας της

«Δεν φοβάμαι να ζητήσω βοήθεια»


Το μυστικό της επιτυχίας της αποκάλυψε η Ελ Μακφέρσον σε πρόσφατη συνέντευξή της. Ποιο είναι; Ότι δεν φοβάται να ζητήσει βοήθεια!

Η 47χρονη παρουσιάστρια του βρετανικού "Next Top Model", επιχειρηματίας, και πρώην super model -που μέχρι σήμερα χαρακτηρίζεται ως «Το Σώμα»- εγκατέλειψε το πρακτορείο της το 1994, προκειμένου να ξεκινήσει το δικό της brand. Όπως είπε, ρωτώντας, κατάφερε να μάθει όσα ξέρει ως επιχειρηματίας και σήμερα η εταιρεία της περιλαμβάνει ημερολόγια, εσώρουχα, βίντεο γυμναστικής και προϊόντα μακιγιάζ (να σημειώσουμε ότι το Forbes υπολογίζει την περιουσία της στις 60.000.000 λίρες).

«Εάν δεν γνωρίζω πώς να χειριστώ μία κατάσταση, ρωτώ κάποιον. Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι είναι ντροπή να ζητήσουν βοήθεια, αλλά εγώ το θεωρώ απελευθερωτικό. Όταν ήμουν νεότερη, αυτό που με μπέρδευε περισσότερο ήταν ότι είχα ιδέες που δεν ήξερα πώς να τις υλοποιήσω. Μόνο όταν έφυγα από το πρακτορείο μου και άρχισα δική μου επιχείρηση, άλλαξαν τα πράγματα».

Όσο για την απόφασή της αυτή, εξήγησε: «Ήμουν αποφασισμένη να πάρω ένα ρίσκο και να δοκιμάσω κάτι καινούργιο, γιατί ήξερα ότι ήθελα ένα διαφορετικό μέλλον».

Πηγή:stylista.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: