Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Lifestyle…γιατί η ζωή είναι ωραία


Ανατροπές, ειδήσεις, νέα, επικαιρότητα, σχόλια, ατζέντα, χιούμορ, προτάσεις! 
Όλα θα τα βρείτε στο LifeStyle, το Σάββατο 2 Οκτωβρίου στις 21:00, στο ALTER!

Η Δέσποινα Καμπούρη σας δίνει το εισιτήριο για να δείτε την χαρούμενη πλευρά της ζωής…

«Είμαι ξανά με την σύζυγο μου, μετά από έξι μήνες χωρισμού». «Δεν μπορεί να λέει ο Θόδωρος Πάγκαλος ότι φάγαμε μαζί τα λεφτά. Εμείς δεν είμαστε λαμόγια, όπως οι πολιτικοί». Ο Τέρενς Κουίκ είναι χείμαρρος…πολιτικά, κοινωνικά, τηλεοπτικά και προσωπικά μπλέκονται σε μια συνέντευξη, που θα δημιουργήσει…κόντρα!

«Σοκαρίστηκα όταν μου πρότειναν να παρουσιάσω το TV Weekend». Η Άννα Λυβαθινού στην πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη ως παρουσιάστρια!!! Μαζί της πηγαίνουμε στην Κόρινθο, στα μέρη που μεγάλωσε. «Είμαι χαρούμενη για τα καλά σχόλια που άκουσα για την παρουσίαση, γιατί κανείς δεν περίμενε ότι θα ήμουν καλή». Ειλικρινέστατη, γλυκιά, αυθόρμητη…

«Τον έχω πει και…σκύλα». Πιστεύατε ότι αυτό θα το ακούγατε από τα χείλη του Κώστα Μαρτάκη; Κι όμως είναι αλήθεια…Το ποιον αποκάλεσε έτσι, θα το δείτε στο LifeStyle!

Μόδα από την Νέα Υόρκη…με μοντέλο την Ζέτα Μακρυπούλια.
Στις 4 Οκτωβρίου είναι η παγκόσμια ημέρα των ζώων και τους δείχνουμε την αγάπη μας… Κι αν εσείς αγαπάτε τα ζωάκια…θα σας πούμε τον τρόπο για να αποκτήσετε κι εσείς ένα!!!

Ο κομμωτής των σταρ του Χόλυγουντ δίνει συμβουλές. Η Βασιλική Τσεκούρα μας αποκαλύπτει αν έχει σχέση με τον Θοδωρή Παπαλουκά και η Νεσχάν Μουλαζίμ μιλάει για τον Ονούρ και τις Χίλιες και Μια Νύχτες.

Τηλεβαρόμετρο…το καυτό ρεπορτάζ της TV. Αυτοί που κέρδισαν την μάχη της AGB και οι ατάκες μπηχτές που…σχολιάστηκαν!!

Γιατί Lifestyle…γιατί η ζωή είναι ωραία!

Σάββατο στις 21:00 στο ALTER.

Πηγή: real.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: