Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Τα ‘πε γιατί θα έσκαγε…


Στην πρεμιέρα της εκπομπής του ALTER «Lifestyle» μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη, η οποία δεν άφησε τίποτα να περάσει ασχολίαστο.


Για την εκπομπή της και τον τρόπο που έχει διαχειριστεί τη θεματολογία της δεν έχει καμία απολύτως ενοχή. Το μόνο που ίσως να την έκανε να νιώσει αμήχανα ήταν το διαζύγιο της χρονιάς, της Ελένης Μενεγάκη με τον Γιάννη Λάτσιο.

Μίλησε ανοιχτά για όλους και για όλα, μια και η Ελεονώρα, άνθρωπος της τηλεόρασης, δεν «μασάει».
«Είμαι μια χαρά. Νιώθω πολύ όμορφα. Ίσως λιγότερο αγχωμένη από κάθε άλλη χρονιά» και συμπλήρωσε: «Έχουν υπάρξει αμήχανες στιγμές. Μια από τις πιο αμήχανες στιγμές μου είχε να κάνει με τον τρόπο που θα διαχειριζόμουν το διαζύγιο της Ελένης Μενεγάκη. Δεν ήθελα να δώσω το δικαίωμα στον κόσμο να πιστέψει ότι είμαι ένας χαιρέκακος άνθρωπος που εκμεταλλεύεται μια κακή στιγμή του άλλου. Θεωρώ, όμως, ότι κράτησα πολύ καλά τις ισορροπίες» είπε.

Η Ελεονώρα με αφορμή τις ανυπόστατες -σύμφωνα με εκείνη- φήμες που τη θέλουν να νιώθει εμπάθεια για την Ελένη, είπε: «Αυτή είμαι, δεν θα αλλάξω. Προτιμώ να με λένε εμπαθή, προκλητική, οτιδήποτε, από το να με λένε δήθεν» τόνισε, όμως, πως δεν είναι άνθρωπος «που πυροδοτεί ανύπαρκτες κόντρες».

Αργότερα, στην ίδια συνέντευξη, η συζήτηση επανήλθε στην Ελένη Μενεγάκη: «Πρόκειται για ένα πρόσωπο που αποτελεί διαχρονική αξία στην τηλεόραση. Μας συντροφεύει τόσα χρόνια. Έχει μοιραστεί μαζί μας κάθε πτυχή της ζωής της» είπε η Ελεονώρα και, σχολιάζοντας τη σχέση της 41χρονης παρουσιάστριας με τον Μάκη Παντζόπουλο, είπε πως η Ελένη έχει δικαίωμα να κάνει στη ζωή της ό,τι και κάθε άλλη γυναίκα της ηλικίας της: «Το ότι εκτίθεται είναι άλλο θέμα. Αυτό, όμως, δεν της στερεί το δικαίωμα να κάνει αλλαγές στη ζωή της» πρόσθεσε.

Στο τραπέζι, όμως, δεν θα μπορούσε να μην πέσει και ένα άλλο πρόσωπο… ο Γιώργος Λιάγκας.
«Ο Γιώργος έκανε κάτι που με πλήγωσε και με ενόχλησε πάρα πολύ και δεν το συγχωρώ. Όταν βλέπεις ότι κάποιος ξεπερνάει τα όρια, πρέπει να του το δείξεις. Προσπάθησα να έρθω σε επαφή μαζί του, αλλά δεν σήκωνε το τηλέφωνο. Έπιασε στο στόμα του τον Γιάννη. Εμένα δεν με νοιάζει, χτύπα με κάτω σαν το χταπόδι, είναι η δουλειά μου η τηλεόραση. Όμως, ο Γιάννης δεν είναι άνθρωπος της τηλεόρασης και δεν μπορείς να τον εκθέτεις.

Είχε, όμως, κι άλλα να πει: «Με είχε αποκαλέσει χοντρή. Όχι εύσωμη. Χοντρή. Και στη Φαίη θα μπορούσα να βρω την ευκαιρία να αποσβέσω τον λογαριασμό που είχα ανοιχτό μαζί της από τότε που ήμουν στον ΑΝΤ1 και έλεγαν διάφορα στην εκπομπή της. Καμία σχέση όμως. Έχω γνωριστεί μαζί της και τη συμπαθώ πολύ».

Όσο για την Τατιάνα και τη χιλιοσυζητημένη μετεγγραφή της στο STAR, είπε: ««Ήμουν στο πλοίο για Σύρο όταν το έμαθα και πραγματικά εξεπλάγην. Λέω “όχι, δεν μπορεί, είναι η Τατιάνα”. Χάρηκα πάρα πολύ όταν έμαθα ότι θα έρθει στο STAR».
Πηγή: yupi-zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: