Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Νατάσα Θεοδωρίδου


Η εξομολόγηση στην κάμερα της εκπομπής «Καφές με την Ελένη»

Στην κάμερα της εκπομπής «Καφές με την Ελένη», μίλησε η τραγουδίστρια Νατάσα Θεοδωρίδου, δύο μέρες μετά την επίσημη πρεμιέρα της κουμπάρας της, Ελένη Μενεγάκη.



«Είμαι ψηλά ψυχολογικά, είμαι πολύ καλά και βρίσκομαι σε ανοδικό στάδιο», τόνισε γεμάτη χαρά η 39χρονη τραγουδίστρια, τονίζοντας ότι η οικογενειακή της ζωή είναι άψογη και η σχέση της με τις δύο κόρες της καταπληκτική.



«Είμαι τυχερή που έχω καλά παιδιά. Η Ανδριάνα και η Χριστιάνα είναι καταπληκτικές. Συζητάμε, παίζουμε και πάντα λέω στη μεγαλύτερη, που βρίσκεται στην εφηβεία, να προσέχει. Αν είναι έξω και αφήσει το αναψυκτικό της για να πάει στην τουαλέτα, να το αφήσει και να πάρει άλλο», δήλωσε η Νατάσα.



Η Νατάσα παραδέχτηκε στον τηλεοπτικό φακό ότι της έγινε πρόταση για συμμετοχή σε talent show της φετινής σεζόν. Με γέλιο και χιούμορ η Νατάσα είπε: «Ναι, μου έχει γίνει πρόταση. Είπα "όχι", και δεν πρόκειται να αποκαλύψω για ποια εκπομπή πρόκειται». Ο λόγος; «Δεν μου αρέσει που κάποιοι παίζουν με τα όνειρα των παιδιών» εξήγησε.



Από την Παρασκευή, 1η Οκτωβρίου, η Νατάσσα Θεοδωρίδου θα παρουσιάζεται στο νυχτερινό κέντρο Άνοδος, μαζί με την Ελένη Φουρέιρα, τον Κώστα Μαρτάκη και τον Ηλία Βρεττό. Ο δημοσιογράφος, μάλιστα τη ρώτησε για ποιο λόγο επέλεξε ένα μικρό μαγαζί για τις εμφανίσεις της και η τραγουδίστρια απάντησε χαρακτηριστικά: «Ήταν μια μεγάλη μου επιθυμία να επιστρέψω σε ένα μικρό μαγαζί. Έτσι, πιο οικεία και ζεστά, λειτουργώ καλύτερα. Αυτό θα κάνω από 'δω και στο εξής». Πρωταρχικός μου στόχος δεν είναι τα λεφτά. Αν ήταν έτσι, θα δούλευα στο Βοτανικό, μόνη μου ή με κανένα άλλο μεγάλο όνομα».



Στην ερώτηση αν φοβάται τον ανταγωνισμό των άλλων συναδέλφων της, η Νατάσα δήλωσε: «Όχι, δεν φοβάμαι τον ανταγωνισμό, γιατί ποτέ δεν ξέρει κανείς ποια σχήματα θα πάνε καλά το χειμώνα. Εξάλλου, δεν ξέρεις για ποιο λόγο κανείς κάνει κάτι».



Κλείνοντας τη συνέντευξη, η Νατάσσα έστειλε ένα μήνυμα στην κουμπάρα της, Ελένη Μενεγάκη: «Σε αγαπώ και το ξέρεις. Θα έρθω... Όπως είπα -και σίγουρα έμαθες- σε σένα έχω ελευθέρας να έρχομαι όποτε θέλω. Σε φιλώ».

Πηγή:yupi.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: