Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Βίκυ Καγιά: Μέχρι τα 35 έχω καιρό…


Η παρουσιάστρια του «Next Top Model» μίλησε στο περιοδικό «Madame Figaro» και έβαλε τέλος σε όλη τη φημολογία γύρω από τον γάμο και την εγκυμοσύνη της.


Επίσης, μίλησε για τις εμπειρίες της στο χώρο του modeling και εξήγησε για άλλη μια φορά το πώς πέτυχε σαν μοντέλο στο εξωτερικό.

Όσον αφορά τον γάμο της είπε: «Θέλω ο γάμος να γίνει για έναν πολύ σημαντικό λόγο, όπως αν αποφασίσουμε να κάνουμε ένα παιδί. Η αλήθεια είναι ότι τώρα τελευταία δεν δουλεύω με τους εξαντλητικούς ρυθμούς που δούλευα παλιά και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά. Μακάρι τα επόμενα 1-2 χρόνια να το πάρουμε απόφαση. Μικρή είμαι άλλωστε, μέχρι τα 35 έχω καιρό.

Θέλω πολύ να κάνω οικογένεια, απλά δεν θέλω να μου μεγαλώσουν άλλοι το παιδί μου. Θέλω να είμαι εγώ εκεί, οπότε θα πρέπει να του αφιερώσω όλη μου τη ζωή. Δεν ονειρεύομαι νυφικά υπερπαραγωγή. Ξέρεις πόσα νυφικά έχω φορέσει; Θα βάλω ένα απλό λευκό φορεματάκι και τελείωσε. Θέλω να ενώσω τη ζωή μου με τον άνθρωπό μου αγαπημένα και ήσυχα, με πολύ λίγους ανθρώπους. Ναι, θα μπορούσε ο γάμος να είναι και πολιτικός, αν και μου αρέσει η ιδέα του θρησκευτικού γιατί πιστεύω στο spirituality, στην ευλογία και στο πνευματικό κομμάτι της τελετής».
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: