Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Τα μυστικά ομορφιάς της Jennifer Love Hewitt


Μετά από 20 χρόνια στην showbiz, η διάσημη ηθοποιός έχει βρει τον τρόπο σε κάθε της έξοδο να είναι όλο και πιο όμορφη.

«Η Elizabeth Taylor μού έμαθε πως, κάθε φορά που θέλω να βγω έξω, αφού φτιάξω τα νύχια μου, τα μαλλιά μου και το μακιγιάζ μου, καλό θα ήταν να κάνω ένα ζεστό μπάνιο, γιατί έτσι αναδεικνύεται η εσωτερική λάμψη του δέρματος. Το κάνω κάθε φορά που θέλω να βγω έξω...», αποκάλυψε η ίδια στο αμερικανικό περιοδικό OK!.

Η 31χρονη star το τελευταίο διάστημα έχει αλλάξει και τις στιλιστικές της επιλογές, κάτι που της έχει φτιάξει αρκετά την διάθεση.

«Προσπαθώ να έχω λίγη περισσότερη λάμψη σε όλα μου τα πράγματα φέτος. Ακόμα και τα εσώρουχά μου είναι ιδιαίτερα. Έτσι ανεβαίνει η διάθεσή μου. Βέβαια, ντύνομαι και με τζιν, γιατί έτσι νιώθω άνετα. Ντύνομαι casual για να είμαι άνετη, είμαι τέτοιο κορίτσι...».

Η ίδια τελείωσε την συνέντευξη της στο περιοδικό αναφερόμενη σε όλες τις single κοπέλες της Νέας Υόρκης, λέγοντας: «Να είστε προσεκτικές, τρέξτε για την ζωή σας! Να πίνετε πολλά κοκτέιλ, αν πηγαίνετε σε σπα, και να έχετε πολύ καλές φίλες».




πηγη:zougla
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: