Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Στη δημοσιότητα τα email Ακρίτα - Μπουγιούρη

Στη δημοσιότητα τα email Ακρίτα - ΜπουγιούρηΗ αποχώρηση του Παναγιώτη Μπουγιούρη από τη σειρά ''Τα Μυστικά της Εδέμ'' την ερχόμενη σεζόν δημιούργησε όργιο φημών περί υποτιθέμενου τσακωμού του γνωστού πρωταγωνιστή με την καταξιωμένη σεναριογράφο... Ποια είναι η αλήθεια;

Επειδή πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν (μόνο που δεν έπαιξαν ξύλο Ακρίτα και Μπουγιούρης, σύμφωνα με κάποιους) η Έλενα Ακρίτα θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Όχι μόνο μέσα από μία συνέντευξή της, αλλά δίνοντας στη δημοσιότητα και τα email που αντάλλαξαν σεναριογράφος και ηθοποιός.

Την επιστολή, με την οποία ο Παναγιώτης Μπουγιούρης γνωστοποιεί στην Έλενα Ακρίτα την αποχώρησή του από τη σειρά, και φυσικά την απάντηση της Έλενας Ακρίτα, δημοσιεύει το περιοδικό TV Ζάπινγκ.

Πράγματι λοιπόν αντάλλαξαν λόγια βαριά σεανριογράφος και ηθοποιός; Τσακώθηκαν για καλλιτεχνικούς ή οικονομικούς λόγους; Μάλλον όλα αυτά ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας... Όπως αποδεικνύουν και τα email...


Έχουμε και λέμε λοιπόν... Ο Παναγιώτης έγραψε...

«Αγαπητή Έλενα, πριν από λίγες ημέρες είχα μια συνάντηση με τον Νίνο (σ.σ. τον παραγωγό της σειράς) όπου μου πρότεινε την συνέχιση της συνεργασίας μας για τον τρίτο κύκλο της σειράς, την οποία και αποδέχθηκα με μεγάλη χαρά. Αυτό όμως που δεν σκέφτηκα είναι ότι οι δυνάμεις μου σιγά - σιγά με εγκαταλείπουν και ότι ήδη έχουμε μπροστά μας άλλα 100 επεισόδια πριν ολοκληρωθεί ο δεύτερος κύκλος. Επιπλέον, χθες συναντήθηκα με τους γονείς μου μετά από πάρα πολύ καιρό και συνειδητοποίησα πόσο μου έχουν λείψει τα τελευταία χρόνια λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων, σχεδόν βούρκωσα...

Αγαπημένη μου Έλενα, με βαθιά συγκίνηση και πόνο ψυχής σου ζητώ να με απαλλάξεις από τα καθήκοντά μου για τον τρίτο κύκλο και να μου επιτρέψεις να απομακρυνθώ αξιοπρεπώς με την ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου. Εννοείται ότι πάντα θα είμαι στο πλευρό σου και την διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς στη σειρά ή το μέλλον. Πάντα θα είμαι κοντά σου είτε ψυχικά είτε με την φυσική μου παρουσία. Θέλω να μεταφέρεις την αγάπη μου σε όλη την συγγραφική ομάδα για τους υπέροχους διαλόγους, τις σκηνές και τους δύο πιο σημαντικούς τηλεοπτικούς χαρακτήρες της καριέρας μου που μου χαρίσατε να ερμηνεύσω, τον «Αντρέα» και τον «Μάνο».

Σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά, ίσως παραπάνω από όσο ξέρεις ή φαντάζεσαι! Με συναισθήματα βαθιάς ευγνωμοσύνης, ο Παναγιώτης σου.

Υ.Γ.: Για λόγους καθαρά πρακτικούς και για να προλάβω γνωστούς καλοθελητές, σε ενημερώνω ότι γνώση αυτής της επιστολής δεν έχει κανένας άλλος παρά μόνο οι γονείς μου. Εγώ συνεχίζω να δηλώνω ότι είμαι στη σειρά, της οποίας το καλό θέλω και μόνο! Δεν πρόκειται να δηλώσω πουθενά το αντίθετο, εως ότου μου ζητηθεί. Σε ευχαριστώ για την κατανόησή σου και την υποστήριξή σου όλα αυτά τα χρόνια. Σε φιλώ! Vaya con dios mi amor».

Και η Έλενα απάντησε...

«Παναγιώτη μου, δοκίμασα να σε βρω και στο τηλέφωνο... Ειλικρινά, δεν θέλω να στεναχωριέσαι... Θα μας λείψεις, βέβαια, αλλά πάνω από όλα βάζω την υγεία σου και θέλω να είσαι εσύ καλά και ήρεμος. Σ’ ευχαριστώ για την πνοή που έδωσες με το ταλέντο σου στην τετράχρονη συνεργασία μας. Σου εύχομαι καλή συνέχεια στον δρόμο σου. Τους θερμούς χαιρετισμούς μου στους γονείς σου και την αγάπη μου σε σένα! Η φίλη σου, Έλενα».

Και κάπου εδώ τελειώνει η ιστορία...
Πηγη:nooz.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: