Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Τι φοβάται η Cheryl Cole;

Cheryl ColeΟ μεγαλύτερος φόβος της νεαρής star είναι… το Botox!

Η 26χρονη τραγουδίστρια δεν έχει κανένα πρόβλημα με το γεγονός ότι μεγαλώνει και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί γυναίκες στην ηλικία της ή μικρότερες μπαίνουν στη διαδικασία να κάνουν Botox ή lifting

«Προσπαθώ να μην ανησυχώ. Έχω μερικές φίλες μεγαλύτερες από εμένα και πάντα μου λένε ότι, επειδή είμαι 26 χρόνων, είμαι πολύ μικρή και αυτό και εγώ δεν ανησυχώ με την ηλικία μου. Με φοβίζει ότι 25χρονες κοπέλες κάνουν Botox».

Όπως αποφεύγει τις αισθητικές επεμβάσεις, η pop star, η οποία πρόσφατα χώρισε από τον σύζυγό της, τον διάσημο ποδοσφαιριστή, Ashley Cole, αποκάλυψε παράλληλα ότι δεν θα κάνει συγκεκριμένη διατροφή ή σκληρή γυμναστική για το καλοκαίρι…
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: