Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Στάθης Ψάλτης: "Όσοι με πλησίασαν κάτι ήθελαν να πάρουν"

Στάθης Ψάλτης«Οι περισσότεροι με πλησίαζαν για κάποιο λόγο. Κάτι είχαν να πάρουν. Όταν έμεινα χωρίς δουλειά, σπίτι, ψωμί, γάλα, τσιγάρα, όλοι εξαφανίστηκαν.

Μόνο η Τζέσυ Παπουτσή μου στάθηκε » δήλωσε ο Στάθης Ψάλτης! Βιώματα που ο Στάθης Ψάλτης κρατούσε κλειδωμένα μέσα του χρόνια και τώρα αποφάσισε να αποκαλύψει. Σε συνέντευξή του ο ηθοποιός τόνισε: «Αυτά που βγάζω μου αρκούν να είμαι ευπρεπής, να ζω αξιοπρεπώς, πάντα με διακριτικότητα και χωρίς να προκαλώ».

Αυτός είναι ο Στάθης Ψάλτης! Άραγε φοβάται κάτι ο Στάθης; "Προσωπικά σαν Στάθης δεν φοβάμαι. Ανησυχώ για τους υπόλοιπους. Δεν φοβάμαι τη φτώχεια, δεν φοβάμαι την πείνα, δεν φοβάμαι τον θάνατο! Είμαι σχεδόν πανέτοιμος για τον θάνατο.

Οι υποχρεώσεις μου είναι το παιδί μου, η γυναίκα μου, ο αδελφός μου. Θέλω φεύγοντας από τη ζωή να μην έχει κανείς ανάγκη τίποτα. Με πολύ κόπο και ιδρώτα έχω κατορθώσει κάποια πράγματα".

Ο ηθοποιός αναφέρθηκε και στον χωρισμό των γονιών του και πως ήταν η αιτία να ξανασμίξουν. "Ήμουν η αιτία έπειτα από είκοσι χρόνια που τους ξανάσμιξα και έζησαν πάρα πολύ καλά. Πέρασα πολύ άσχημα βιώνοντας αυτόν τον χωρισμό. Ντρεπόμουν να πάω σχολείο.

Τα χρόνια ήταν πολύ διαφορετικά τότε. Ησουν δακτυλοδεικτούμενος. Βέβαια, όλο αυτό μου έκανε και καλό. Έπιασα τη ζωή από τα μαλλιά".
Αναφέρθηκε και στο λόγο που απέχει από την τηλεόραση."Δεν την απέρριψα εγώ, αυτή με απέρριψε...Τα τελευταία 32 χρόνια είμαι άνεργος από την τηλεόραση.

Εκανα ένα επεισόδιο μόνο με τον Μανουσάκη με τεράστια επιτυχία. Θυμάμαι εκείνη την ημέρα μιλούσε ο Ανδρέας Παπανδρέου στην τηλεόραση. Χτύπησε 22% κι εμείς 32%! Εκτοτε ο κύριος Μανουσάκης φοβήθηκε μην του φάω την αίγλη και δεν με ξανακάλεσε. Αν και τον παρακάλεσα πολλές φορές…

Το αλατοπίπερο στη ζωή του Στάθη Ψάλτη ήταν οι γυναίκες και το θέατρο. Με το θέατρο έχει δρόμο ακόμη για να κάνει όλα αυτά που ονειρεύεται. Με τις γυναίκες όμως «καθάρισε» στο πλευρό της Χριστίνας. Πάντα δίπλα του υπήρχαν όμορφες γυναίκες. Εκεί δεν έπαιξε θέατρο ποτέ…«Για να λατρευτείς από μία γυναίκα θα πρέπει να την κατακτήσεις. Εγώ σε όλη μου τη ζωή είχα απλές σχέσεις. Δημιουργική όμως και απόλυτη ήταν μόνον η σχέση μου με τη Χριστίνα.

Κι αυτό γιατί την κατέκτησα εγώ και όχι αυτή. Εγώ πάλεψα, αγωνίστηκα, έκανα πράγματα απίστευτα!» Και το πιο ακραίο που έκανε ήταν "όταν την παρακολουθούσα ένα βράδυ για να δω εάν βρίσκεται στο σπίτι. Επεσα από ύψος πέντε μέτρων σε μια πολυκατοικία, μόνο που δεν σκοτώθηκα! Ηταν φοβερό αυτό".
πηγή:Espresso-gossip-tv.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: