Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

5+1 πράγματα που δεν ξέρατε για την Σίσσυ Χρηστίδου


Η «κόντρα» με το Γρηγόρη, τα σχέδια για δεύτερο παιδί, και οι δηλώσεις της για την αποχώρηση του Σάββα Πούμπουρα.

Για το μέλλον σε προσωπικό επίπεδο: «Σκέφτομαι πολύ έντονα να μεγαλώσει άμεσα η οικογένεια. Έχουμε συμφωνήσει να κάνουμε τρία ή τέσσερα παιδιά, αν θέλει ο Θεός. Ο Θοδωρής απλώς θέλει να έχουμε χρόνο για να χαρούμε τον Φίλιππο Ραφαήλ περισσότερο. Και σε αυτό, η αλήθεια είναι ότι συμφωνώ».

Για τη ζωή εκτός Αθήνας: «Η ζωή στους αγρούς είναι ένας άλλος τρόπος ζωής. Υπάρχει χώρος για να τρέξει το παιδί σου. Τέτοια πολυτέλεια δεν υπάρχει στην πόλη. Είναι θέμα προτεραιοτήτων, το να αφήσεις την πόλη και να πας σε ένα καλύτερο περιβάλλον. Ζηλεύω τα παιδάκια που παίζουν στους αγρούς, ενώ το δικό μου περιορίζεται στο διαμέρισμα».

Για τον «Αγρότη» και το «Μες στην καλή χαρά»: «Φέτος, αποφάσισα να γίνονται σπαστά τα γυρίσματα, 3-4 μέρες τη βδομάδα. Πέρσι, που το έκανα 20 μέρες συνεχόμενα, πήρα το γιο μου μαζί και ταλαιπωρήθηκε. Φέτος, έμεινε με τον μπαμπά του στο σπίτι». «Οι εκπομπές δεν είναι τόσο ζόρικες. Τα γυρίσματα για τον “Αγρότη" είναι αρκετά περιορισμένα για μένα. Για τους συμμετέχοντες είναι πολύ περισσότερα αλλά για μένα είναι πιο περιορισμένα. Το «Μες στην καλή χαρά» είναι μόνο τα σαββατοκύριακα για τέσσερις ώρες κάθε ημέρα και παίρνω μαζί μου και το παιδί, οπότε είναι άνετα. Με το παιδί έχω αρκετό χρόνο».
Για το Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Με τον Γρηγόρη δεν είμαστε φίλοι, δεν βρισκόμαστε, δεν κάνουμε παρέα, αλλά δεν γινόταν και ποτέ αυτό. Δηλαδή, δεν ήμασταν ποτέ με τον Γρηγόρη όπως είμαι με τη Ράνια (σ.σ.: Θρασκιά). η σχέση μας ήταν επαγγελματική. Συνεργαστήκαμε τρία χρόνια άψογα και δεν έχω κανένα πρόβλημα και παράπονο».


Για την οικογένεια της: «Είμαι μες στην καλή χαρά. Διανύω την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής μου, γιατί θεωρώ ότι η απόλυτη ολοκλήρωση έρχεται μέσα από την οικογένεια. Έχω πει πάρα πολλές φορές ότι ο στόχος της ζωής μου ήταν αυτός. Έχω χαζέψει με το μωρό».


Για τον Σάββα Πούμπουρα: «Δεν μπορώ να σχολιάσω καθόλου το γεγονός. Είναι κάτι που αφορά το κανάλι και τον ίδιο και φυσικά δεν επηρεάζει τη δική μας σχέση, την εξωκαναλική. Από την άλλη, είναι μια απόφαση που έχει πάρει το κανάλι και όλοι τη σεβόμαστε».



πηγη:myself
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

Bookmark and Share


SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: