Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Άννα Βίσση «Η σχέση μας με τον Καρβέλα δεν γίνεται να μην ξαναυπάρξει όσο και αν την αρνηθήκαμε»























Η Άννα Βίσση μίλησε για την απουσία της στην Αμερική και για το πώς ένιωσε επιστρέφοντας αλλά και για τη σχέση της με τον Νίκο Καρβέλα και τη μελλοντική τους συνεργασία. Εξήγησε, ακόμη, γιατί σε αντίθεση με άλλους διάσημους ανθρώπους της Ελλάδας, εκείνη δεν έχει σωματοφύλακα.

Για την απουσία της: «Όχι, δεν μου φάνηκαν πολλά (τα χρόνια) γιατί έκανα κάτι. Έκανα κάτι που το είχα και εγώ ανάγκη να με "ξαναεπιθυμήσω". Τον πρώτο μήνα που επέστρεψα αισθάνθηκα αμηχανία. Αισθάνθηκα ότι πρέπει αυτό που είχα να το ξαναβρώ, την άνεση του live. Μου έπαιρνε 5-10 λεπτά να συνηθίσω πάνω στη σκηνή, τώρα μου πήρε πιο πολύ και μου άρεσε, ήταν αυτό ακριβώς που έχασα. Ήξερα ακριβώς τι θα κάνω, τι θα βάλω, τι θα πω εδώ και εκεί. Τα ταξίδια που έκανα μου έμαθαν πολλά. Τα ταξίδια σε ανανεώνουν».

Για τον Νίκο Καρβέλα: «Με τον Νίκο εδώ και καιρό ξέραμε και οι δύο, και κυρίως ο Νίκος ότι δεν θέλει να κάνει ποπ τραγούδια. Ήθελε πιο θεατρικά πράγματα και όπερες. Απλά εγώ ήθελα να κάνω και αυτά που κάνω τώρα — αλλά τελικά συνέχισε για λίγο μαζί μου, δεν ήθελε να με προδώσει. Τον πρώτο καιρό ένιωσα ανασφάλεια και ήταν όμορφο».

Στην ερώτηση αν της έχει ήδη γράψει τραγούδια ο Νίκος Καρβέλας η Άννα είπε «όχι». Ξέσπασε όμως σε γέλια. «Όταν είμαι έτοιμη να πω κάτι θα σε φωνάξω πρώτο. Αυτή η σχέση δεν γίνεται να μην ξαναυπάρξει όσο και αν την αρνηθήκαμε και οι δυο. Υπήρξε ένα γλυκό reunion και μια στιγμή της αλήθειας που ήταν υπέροχη και έμαθα, κυρίως εγώ γιατί εγώ ήμουν η κακομαθημένη, ότι ένα τέτοιο διαμάντι δεν το αφήνεις να φύγει από τα χέρια σου. Έμαθα να σέβομαι τον καινούριο του χώρο, τον καλλιτεχνικό. Κατάλαβα ότι ο Νίκος είναι ένας άνθρωπος που έχει τις στιγμές του, τις ώρες του που θέλει να γράψει κάτι. Έχει πολλά άλλα να κάνει και πρέπει να τα κάνει. Δεν θα τον πίεζα να μου γράψει κάτι» πρόσθεσε.

Για το γεγονός ότι δεν έχει σωματοφύλακα, αν και αυτό συνηθίζεται από τόσο διάσημους ανθρώπους όπως η Άννα Βίσση, η απάντησή της ήταν σαφής: «Δεν φοβάμαι την υπερβολική αγάπη και την εκδήλωση αυτής, μπορώ και μόνη μου να το χειριστώ».

Όσο για το νέο της βιντεοκλίπ, τα γυρίσματα του οποίου έγιναν την περασμένη Πέμπτη στο Αθηνών Αρένα, πρόκειται να δούμε ουσιαστικά την έναρξη του «The Fabulous Show» μαζί με κάποια backstage πλάνα της Άννας. Υπεύθυνη για τη σκηνοθεσία είναι, φυσικά, η Κριστίν Κρόκος.
Πηγη:yupi


Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: